וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל: "המשטרה פעלה כנדרש בתאונה בת"א"

נתיב נחמני

20.10.2008 / 16:01

מפכ"ל המשטרה אמר כי המשטרה תקצה לחקירה "את כל המאמצים הנדרשים". היום הוארך מעצרו של חשוד נוסף בתאונת הפגע וברח

מערכת וואלה

(צילום: נועם כהן, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

מפכ"ל המשטרה רב ניצב דודי כהן הגיב היום (שני) לטענות לפיהן המשטרה לא פעלה כשורה באירוע של תאונת הפגע וברח בתל אביב, בה נהרגה מיטל אהרונסון וחברתה נפצעה באורח קשה. "השוטרות בזירת האירוע פעלו כנדרש", אמר כהן. בגלי צה"ל דווח, כי בסקירה מיוחדת בנושא, אמר כהן: "נקצה לחקירה את כל המשאבים הנדרשים".

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום ב-10 ימים את מעצרו של שלום ימיני, תושב רמת גן בן 31, אחד משלושת החשודים במעורבות בתאונת הפגע וברח בתל אביב. אמש הסגיר עצמו ימיני למשטרה לאחר שהציבור התבקש לעזור בחיפושים אחריו.

בבקשת המשטרה להארכת מעצרו שהוגשה זמן קצר לפני הדיון נכתב כי ימיני חשוד במספר רב של סעיפים, שהחמור בהם הוא רצח. עורך דינו אלי כהן הביע תרעומת במהלך הדיון ולאחריו על התנהלות המשטרה בפרשה. לטענתו, לא ייתכן שהמשטרה ביקשה להאריך ב-10 ימים את מעצרו של שי סימון, החשוד שנהג ברכב בחשד לביצוע עבירת הריגה, ואילו את מעצרו של מרשו, החשוד שישב ליד סימון ברכב ונחשד ברצח, ביקשה להאריך ב-15 ימים.

"אין שום הצדקה להיעתר לבקשת המשטרה", אמר עו"ד כהן. "למשטרה אין שום דבר נגד החשוד". לטענתו, בידי המשטרה יש סרט וידאו המוכיח שימיני לא נהג ברכב בזמן התאונה.

נציג המשטרה רס"ר דן יואלי הסביר שימיני חשוד ברצח ולא בהריגה מכיוון שנהג בשכרות במהלך ביצוע העבירה. בניגוד לטענת המשטרה אתמול, שהוצגה על ידי טוען משטרתי אחר, יואלי סרב לאשר מיהו החשוד שישב מאחורי ההגה בזמן התאונה.

בהתאם להתפתחות החקירה ועל פי "טיב התנהגותו" של החשוד עד שנעצר קבע השופט כי הוא מוצא לנכון להאריך את מעצרו והדגיש כי פעולות החקירה שנותרו למשטרה למבצע ניתן לבצע רק בהיות החשוד במעצר.

לדיון היום בבית המשפט הגיעו דמויות רבות המוכרות בעולם התחתון, בהן גורמים ממשפחת מוסלי ואף מארגון ריקו שירזי.

אתמול הוארך בחמישה ימים מעצרו של שי סימון, תושב רמת גן בן 27, החשוד כי נהג בג'יפ שפגע באהרונסון. למרות הטענות שעלו כי החשוד משתייך לכנופיית רמת עמידר, אישר נציג המשטרה רס"מ יניב שרון בבית המשפט כי לסימון אין כל עבר פלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully