וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האירנים שוב אכלו אותה

20.10.2008 / 8:56

ניסיון אירני להכין את הסנדוויץ' הגדול ביותר בעולם ולהכניסו לספר השיאים של גינס נכשל. ההמונים אכלו אותו לפני מדידות השופטים

בעוד תוכנית הגרעין האירנית ממשיכה להתקדם במרץ, ולא ברור מתי ואיך היא תיעצר, לפחות על פרויקט אחד מתוצרת פרסית אפשר להכריז כמעט באופן רשמי ככישלון. ניסיון אירני להכין את הסנדוויץ' הגדול ביותר בעולם ולהכניסו לספר השיאים של גינס נכשל כישלון חרוץ לאחר שבטקס הצגת הסנדוויץ' בפני שופטי התחרות, התנפלו עליו ההמונים ואכלו אותו.

הסנדוויץ', באורך של 1,500 מטרים, הכיל 700 קילוגרמים בשר יען ו -700 קילוגרמים בשר עוף. הוא הובא לכיכר המרכזית בעיר הבירה טהרן כדי להימדד אל מול עיני השופטים מטעם ספר השיאים של גינס. ההמון האירני לא יכול היה להתאפק ותוך דקות ספורות "חיסל" את הסנדוויץ והותיר את שלושת השופטים לתהות האם לאשר את השיא או לא.

אחד ממארגני האירוע דאג להרגיע את הגאוה האירנית הפגועה, וטען כי בידי המארגנים הוכחות מצולמות לגודלו של הסנדוויץ' וכי סרט וידאו בעניין יישלח לאנשי ספר השיאים של גינס."אנחנו עדיין חושבים כי בסופו של דבר הסנדוויץ ייכנס לספר השיאים, זאת עקב ההוכחות שיש בידינו ושישלחו לאנשי גינס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully