וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בערב אחד: שני הולכי רגל נהרגו בתאונות

נתיב נחמני

19.10.2008 / 22:18

בן 60 נהרג בתאונת פגע וברח בכביש החוף, המשטרה מחפשת אחר הנהג הפוגע. בת 50 נדרסה למוות במסילת ציון

גבר כבן 60 נהרג אמש (ראשון) בתאונת פגע וברח בכביש החוף, סמוך ליציאה מחדרה לכיוון צפון. מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי הולך הרגל חצה את הכביש, כשרכב מסוג "יונדאי גטס" בצבע לבן פגע בו בנתיב השמאלי וברח מהמקום. מעוצמת הפגיעה הועף הגבר בין הנתיבים, ושתי מכוניות נוספות פגעו בו. הרכב השלישי שפגע בו גרר את גופת הגבר לאורך כ-30 מטרים, עד שעצר. שני הרכבים שפגעו בגבר עצרו בצד הדרך והזעיקו את כוחות הביטחון וההצלה, שנאלצו לקבוע את מותו.

רב-פקד סמי חלבי, קצין פיקוח ממרחב החוף אמר לוואלה! חדשות כי כלי הרכב הפוגע נמלט מהמקום וכי המשטרה פתחה בסריקות אחריו. מחסומים רבים הוקמו באזור ועומסי תנועה כבדים מורגשים בכביש.

מוקדם יותר נהרגה אישה מפגיעת רכב סמוך למושב מסילת ציון, בפרוזדור ירושלים. מחקירת המשטרה עלה כי האישה, עובדת זרה כבת 50, ירדה בתחנת האוטובוס בכביש 38 וניסתה לחצות את הכביש. רכב שהגיע מבית שמש לכיוון כביש 1 פגע בה, עצר בצד הכביש והזמין את כוחות הביטחון וההצלה. באותו הזמן, כלי רכב נוספים שנסעו בכביש וככל הנראה לא הבחינו בגופתה, פגעו בגופתה מספר פעמים נוספות.

פרמדיק מד"א זוהר לומר סיפר לוואלה! חדשות: "מדובר בכביש בין עירוני חשוך. הנהג היה נסער מאוד והרגענו אותו, כל המשפחה שלו היתה איתו ברכב. הוא סיפר שפתאום הרגיש שפגע במשהו ולא ידע מה זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully