וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד: "הייתי שיכור, אני לא זוכר כלום"

נתיב נחמני

19.10.2008 / 0:30

החשוד במעורבות בתאונה בה נהרגה מיטל אהרונסון, שלום ימיני, תושב רמת גן בן 31, הסגיר עצמו למשטרה. היום הוא יובא להארכת מעצר

מערכת וואלה!

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: ענת ברק)

שלום ימיני, תושב רמת גן בן 31, החשוד במעורבות בתאונת הפגע וברח בה נהרגה מיטל אהרונסון, הסגיר עצמו אתמול(ראשון) למשטרה. ימיני נחקר במפלגת התשאול של היחידה המרכזית במחוז תל אביב. היום הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו. מוקדם יותר פנתה המשטרה לציבור בבקשה לסייע לה לאתר את ימיני.

ימיני אמר לערוץ 2 לפני כניסתו לחקירה: "שתינו הרבה באותו הערב. היה הרבה אלכוהול, שתינו בדירה ואחר כך יצאנו, יותר מזה אני לא זוכר כלום, אני רק יודע שלא אני נהגתי".

מוקדם יותר הוארך בחמישה ימים מעצרו מעצרו של שי סימון, תושב רמת גן בן 27, החשוד כי נהג בג'יפ שפגע באהרונסון. למרות הטענות שעלו כי החשוד משתייך לכנופיית רמת עמידר, אישר נציג המשטרה רס"מ יניב שרון בבית המשפט כי לסימון אין כל עבר פלילי.

עורכי הדין גדי זילברשלג, ששי גז וטליה גרידיש, המייצגים את סימון, טענו כי לאור העובדה ששני החשודים בדריסה נמלטו בשעה 03:10 לפנות בוקר והתאונה, שכתוצאה ממנה נהרגה אהרונסון, התרחשה ב-03:18, לא ייתכן שהרכב שנמלט מהנמל הוא זה שפגע בה. עו"ד גז טען במהלך הדיון כי זמן ההגעה מהנמל עד לזירת התאונה בכיכר רבין ארוך הרבה יותר משמונה דקות - לטענתו "בעומסי התנועה שיש בעיר בשעה כזו בה צעירים רבים יוצאים לבלות, זמן הנסיעה לוקח לפחות שעה".

נציג המשטרה הגיב לטענות, ואמר כי בנוסף לראיות שאספו בוחני התנועה של המשטרה, שמוכיחות לכאורה כי הג'יפ שבבעלותו של לביא, הוא זה שפגע בשתי הצעירות, יש בידי החוקרים גם את עדותו של עובר אורח שהיה עד לתאונה ורשם את מספר הרכב ואף מסר לשוטרים תיאור מדויק של הג'יפ.

בתוך כך, בהערכת מצב שהתקיימה במשטרת מחוז תל אביב בראשות מפקד המחוז ניצב אילן פרנקו, הוחלט כי חקירת התאונה תנוהל ביחידה המרכזית של המחוז, בשיתוף בוחני אגף התנועה שנמצאים בעיצומה של החקירה. מהמשטרה נמסר כי מבירור ראשוני עולה כי לשתי השוטרות שעצרו את יושבי הרכב לבדיקת שכרות לא היתה סמכות לעכב את הרכב עצמו. עוד נמסר כי תשומת לבן הופנתה לנהג הרכב בלבד, שנחשד בנהיגה בשכרות, ולא לנוסעים ולרכב עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully