וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי לבני: "התקדמות במגעים עם ש"ס"

פנחס וולף

19.10.2008 / 18:27

לאחר פגישה נוספת בין הצדדים אמרו המקורבים כי ימשיכו לבדוק רעיונות לגישור על הפערים. לבני תבקש מחר מפרס ארכה למגעים להקמת הממשלה

הסתיימה פגישה נוספת בין צוותי המשא ומתן של קדימה וש"ס. לטענת מקורבי יו"ר קדימה ציפי לבני, נרשמה התקדמות במגעים בין המפלגות. לדבריהם, הצדדים ימשיכו לבדוק רעיונות והצעות לגישור על הפערים ביניהם. הצוותים קבעו להיפגש פעם נוספת בצאת חג שמחת התורה ביום שלישי בערב, או ביום רביעי בבוקר.

בתוך כך, לבני, תבקש מחר מנשיא המדינה שמעון פרס ארכה לצורך הרכבת ממשלה חדשה בראשותה. זאת משום שהשבוע צפויים להסתיים 28 הימים שעמדו לרשותה. עם קבלת הארכה, יהיו לרשותה שבועיים נוספים. אם גם במהלכם לא תצליח לבני להרכיב ממשלה חדשה, לא יתאפשר לה פרק זמן נוסף ובתוך 90 יום ייערכו בחירות כלליות לכנסת.

בקרבתה של יו"ר קדימה גילו הבוקר אופטימיות לגבי סיכוייה להרכיב ממשלה. "אנחנו מאמינים שלבני תצליח להרכיב ממשלה וכנראה שתצטרך עוד כמה ימים לשם כך", אמרו מקורביה לוואלה! חדשות.

מלבד מפלגת ש"ס, לבני מנהלת מגעים גם עם סיעות מרצ ויהדות התורה. אולם הערכה היא שללא ש"ס, היא לא תצליח להקים ממשלה יציבה. הערכה מתבססת בין היתר על הכרזותיהם בעבר של תומכי השר שאול מופז כי לא ייתנו יד להקמת ממשלה צרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully