וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טילפן לילדים ואמר: "רצחתי את אמא"

שי מכלוף

19.10.2008 / 21:30

גופתה של רוזי פדידה נמצאה סמוך לביתה שבאשדוד. לפי החשד, בעלה ארב לה, הכה אותה ושיסף את גרונה. בעבר הוצא נגדו צו הרחקה

רוזי פדידה, בת 48, נדקרה למוות אתמול(ראשון) מול העוברים ושבים ברחוב יוסף שלמה באשדוד. מחקירה ראשונית שביצעה המשטרה עולה כי בעלה של הנרצחת, גבר כבן 50, המתין למרגלות ביתה. כאשר ירדה לקומת הקרקע, התפתח ויכוח בין השניים ובמהלכו ככל הנראה שלף הבעל את הסכין ודקר אותה לעיני ההולכים ברחוב.

בחקירה עלה כי השניים היו מסוכסכים על רקע חלוקת רכושם המשותף במסגרת הליך גירושים בו נמצאו. נגד הבעל הוצא צו הרחקה מאשתו, אך במשטרה לא רשומות כל תלונות שלה נגדו, אלא דווקא ההפך. קיים רישום על תלונה שהגיש החשוד נגד האישה על כך שאינה נותנת לו גישה לרכושם המשותף. החשוד נעצר בזירת האירוע, כשלצידו סכין שעל פי החשד שימשה לביצוע הרצח.

שכנים ועדי ראייה שהיו במקום סיפרו לוואלה! חדשות כי שמעו צעקות, ירדו מהבית וראו את הגבר מכה את סוזי עם אבן. לאחר מכן דקר אותה מספר פעמים ולבסוף שיסף את גרונה. מיד לאחר מכן התקשר לאחד מילדיהם המשותפים ואמר "רצחתי את אמא". לדברי השכנים, הוא חיכה במקום למשטרה כדי שתעצור אותו. השכנים היו אלה שהזעיקו את כוחות ההצלה.

הדיווח על האירוע התקבל במוקד המשטרה סמוך לשעה 15:30. כוחות משטרה שהגיעו לזירת האירוע מצאו את האישה כשסימני דקירה רבים על גופה. ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום הוזעקה למקום והפרמדיקים ביצעו בה פעולות החיאה, אך לבסוף רופא הצוות קבע לבסוף את מותה.

לפני יותר מחודש נרצחה אישה בביתה בקרית שמונה. השוטרים עצרו את הבעל שנמצא מגואל בדם בזירת האירוע. מחקירת המשטרה עלה, כי בין בני הזוג פרץ באותו יום ויכוח, שהידרדר לחילופי מכות וכי בשלב מסוים רוצץ הבעל את ראשה של אשתו באמצעות אבן.

(פרסום ראשון: 16:01)

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully