וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בת"א: הדורס חשוד בהריגה

נתיב נחמני

19.10.2008 / 13:17

הוארך מעצרו של שי סימון, החשוד כי דרס בליל חמישי את מיטל אהרונסון ונמלט מהמקום. עורכי דינו: "לא ייתכן שהרכב שנמלט מהנמל, הוא זה שפגע בצעירות"

מערכת וואלה!

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: ענת ברק)

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ראשון) בחמישה ימים את מעצרו של שי סימון, תושב רמת גן בן 27, החשוד כי נהג בג'יפ שפגע בלילה שבין חמישי לשישי במיטל אהרונסון, הרג אותה, פצע באורח קשה את חברתה ונמלט מזירת התאונה, סמוך לכיכר רבין בתל אביב. למרות הטענות שעלו כי החשוד משתייך לכנופיית רמת עמידר, אישר נציג המשטרה רס"מ יניב שרון בבית המשפט כי לסימון אין כל עבר פלילי.

עוד טען נציג המשטרה כי לאחר שהתפתח דין ודברים בין השוטרת לבעל הרכב, ויקטור לביא, שנעצר זמן קצר לפני התאונה לבדיקת אלכוהול וסרב לה, ירדו סימון וחבר נוסף מהרכב והחליפו גם הם דברים עם השוטרת. אז על פי החשד, לקחו את מפתחות הג'יפ מידו של לביא בטענה שהם רוצים להמתין במזגן. אז על פי החשד לביא דחף את השוטרת וניסה להימלט רגלית וסימון וחברו נמלטו עם הרכב.

עורכי הדין גדי זילברשלג, ששי גז וטליה גרידיש, המייצגים את סימון, טענו כי לאור העובדה ששני החשודים בדריסה נמלטו בשעה 03:10 לפנות בוקר והתאונה, שכתוצאה ממנה נהרגה אהרונסון, התרחשה ב-03:18, לא ייתכן שהרכב שנמלט מהנמל הוא זה שפגע בה. עו"ד גז טען במהלך הדיון כי זמן ההגעה מהנמל עד לזירת התאונה בכיכר רבין ארוך הרבה יותר משמונה דקות - לטענתו "בעומסי התנועה שיש בעיר בשעה כזו בה צעירים רבים יוצאים לבלות, זמן הנסיעה לוקח לפחות שעה". נציג המשטרה הגיב לטענות, ואמר כי בנוסף לראיות שאספו בוחני התנועה של המשטרה, שמוכיחות לכאורה כי הג'יפ שבבעלותו של לביא, הוא זה שפגע בשתי הצעירות, יש בידי החוקרים גם את עדותו של עובר אורח שהיה עד לתאונה ורשם את מספר הרכב ואף מסר לשוטרים תיאור מדויק של הג'יפ.

במהלך הדיון ניסו עורכי הדין להוכיח כי למרשם, אם נהג ברכב הפוגע, לא היתה סיבה להימלט כיוון שכלל לא נאמר לו על ידי השוטרת כי הוא מעוכב בגין סיבה כלשהי. נראה דווקא שאת טענה זו יכול היה לחזק לוח הזמנים בטענה הפוכה מזו שטענו עורכי הדין, שכן בשעה האמורה, הדרך מהנמל לזירת התאונה אורכת דקות ספורות בלבד ואם הג'יפ יצא ב-03:10 ופגע בצעירות ב-03:18, מהירות הנסיעה הממוצעת היתה קרובה למהירות המותרת – עובדה השוללת את הטענה כי אופי נסיעת הג'יפ התאימה לאופי הנסיעה בהימלטות - נסיעה במהירות מופרזת ומעבר ברמזורים אדומים, כטענת המשטרה.

"מאוד כועסים על המשטרה"

בבית העלמין בהרצליה, נערכה בצהרים הלווייתה של מיטל אהרונסון. מלי המאירי יזדי, חברתה הטובה של מיטל שנפצעה באורח קשה בתאונה, עדיין מאושפזת עם פגיעות בכל גופה.

בתיה, אמה של מלי אמרה, לקול ישראל: "מיטל היתה בשבילנו בת בית, אני לא יכולה לתאר את האובדן והכאב על לכתה של מיטל. מלי במצב קשה, היא מרוסקת בכל הגוף, רגליים מרוסקות, ידיים מרוסקות, יש לה שברים באגן, יש לה שברים בצלעות, שטף דם במוח ופגיעה בעמוד השדרה. היא עברה ניתוחים ומצפים לנו עוד הרבה ניתוחים".

לאמה של מלי טענות כלפי המשטרה: "מלי נמצאת בהכרה, אבל כל הזמן מרדימים אותה. היא לא זוכרת כלום מהתאונה, היא רק זוכרת שראתה רכב שחור ושאמרה לחברתה מיטל שתיזהר, אבל הוא פגע בהן. מלי עוד לא יודעת שמיטל נהרגה והיא רק ממלמלת מדי פעם את השם שלה. אנחנו מאוד כועסים על המשטרה, ברגע שהם עצרו את הנהג, הם היו צריכים להוציא גם את המפתחות של הרכב ואולי כל זה היה נמנע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully