וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של מעורב בדריסת מיטל אהרונסון

נתיב נחמני

19.10.2008 / 12:54

בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של שי סימון בחמישה ימים. בצהריים הובאה אהרונסון למנוחות בהרצליה

בבית העלמין בהרצליה, נערכה בצהריים הלווייתה של מיטל אהרונסון, שנהרגה בליל שישי בתאונת "פגע וברח". מיטל וחברתה מלי המאירי-יזדי נדרסו על ידי רכב שברח מהמקום.

מיטל לא הצליחה לשרוד את הפגיעה ואילו חברתה הטובה מלי נפצעה קשה. בתוך כך, האריך בצהריים (ראשון) בית משפט השלום בתל אביב את מעצרו של אחד החשודים במעורבות במעשה, שי סיבון, בחמישה ימים.

בתיה, אמה של מלי שנפצעה קשה, אמרה בצהריים ל"קול ישראל": "מיטל הייתה בשבילנו בת בית, אני לא יכולה לתאר את האובדן והכאב על לכתה של מיטל. מלי במצב קשה, היא מרוסקת בכל הגוף, רגליים מרוסקות, ידיים מרוסקות, יש לה שברים באגן, יש לה שברים בצלעות, שטף דם במוח ופגיעה בעמוד השדרה. היא עברה ניתוחים ומצפים לנו עוד הרבה ניתוחים".

לאמה של מלי טענות כלפי המשטרה: "מלי נמצאת בהכרה, אבל כל הזמן מרדימים אותה. היא לא זוכרת כלום מהתאונה, היא רק זוכרת שראתה רכב שחור ושאמרה לחברתה מיטל שתיזהר, אבל הוא פגע בהן. מלי עוד לא יודעת שמיטל נהרגה והיא רק ממלמלת מדי פעם את השם שלה. אנחנו מאוד כועסים על המשטרה, ברגע שהם עצרו את הנהג, הם היו צריכים להוציא גם את המפתחות של הרכב ואולי כל זה היה נמנע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully