וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - החיוך חוזר

יאיר טריבלסקי

19.10.2008 / 12:42

שני כוחות מנוגדים פועלים השבוע: האחד פותח את הלב ומחזיר את האופטימיות והשני מבעבע כמו סיר לחץ מתחת לפני השטח. והרי התחזית

השבוע (שבין 19 ל-25 באוקטובר) המתחים לא נעלמים, אבל משהו נפתח בכל זאת בתחושת המרחבים שלנו ובצורך להרחיב אופקים, לראות דברים קצת אחרת ובעיקר לאפשר לעצמנו לפתוח את הלב עם מינון גבוה יותר של אופטימיות ואפילו חיוך. אבל עמוק מתחת לכל אלה ממשיך לבעבע סיר הלחץ והפעם בצורה מסיבית יותר. אם כך, שני פנים לשבוע הזה - האחד פורש כנפיים והשני חותר מתחת לקרקע. מי מהם ינצח ואולי זהו זמן השילוב?

המעבר המשמעותי

השמש עוברת למזל עקרב. כן, הגיע הזמן לחגוג לעקרבים יום הולדת, ובמקביל גם לתת להם יכולת לבנות משהו יציב יותר בתקופה זו. כוכב מרס נמצא עדיין במזל עקרב וזה שהשמש מצטרפת אליו לשם אינו בשורה אופטימית במיוחד, מכיוון שהשניים מחזקים את הצורך לשמור דברים בבטן ואז להתפרץ. זהו מיקום מעט נקמני, שמביא איתו פתיל קצר וחשבונות ישנים, וכדאי להיזהר מאוד ממאבקי כוח מסוגים שונים.

מרס במזל עקרב ביחד עם ונוס שהיתה שם גם היא עד השבוע שעבר, הביאו איתם חלק מהמהומות בארץ ואוירת האלימות. כעת גם השמש עוברת למזל עקרב וכדאי לעצור את המקום הזה כבר עכשיו, ולהפעיל את הראש לשם שינוי ולא את בלוטת האדרנלין ואת המקום הכוחני והיצרי שנמצא בתוכנו. זמן טוב לראות את כל התמונה ולא לאבד את הראש, לא בפוליטיקה, לא ביחסים בין אדם לחברו ולא במקומות אחרים. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות אריה, עקרב, דלי ושור.

הרגשות השבוע

הנה בכל זאת משהו אופטימי בשמים: ונוס עובר למזל קשת. ונוס, אותו כוכב שקשור בעיקר לצד הרגשי שלנו (בעיקר למערכות יחסים, אבל גם לנושאי כספים) עובר למזל קשת.

נראה שמשהו מתנקה עכשיו ביחסים הקרובים ובדיאלוג הזוגי, העיניים מצטללות, המשקעים הרגשיים מעט נעלמים ושוב אפשר לראות למרחוק. נכון שהשמש ומרס במזל עקרב מדגישים עכשיו את הכובד מבחינת עשייה ויוזמה, ואת רגישות היתר שעלולה לגרום לנו לפעול באופן אגרסיבי כלפי כל גירוי ולאבד שליטה, אבל ונוס הקשתית מביאה איתה ניחוח אחר למערכת: זהו ריחם של המרחבים, חופי הים, הצורך לנסוע לחיק הטבע ולחוות אותו בצורה ישירה ומעל הכל - מתן דגש מיוחד לכל מה שקשור ליכולת שלנו לשחרר לחצים ולאהוב בצורה פשוטה וישירה, בלי התחכמויות ובלי מניפולציות רגשית כאלה ואחרות.

חוסר זויות בהמשך השבוע מצידה של ונוס כלפי כוכבים אחרים, עלול לשתק מעט את מערכות היחסים שלנו ולגרום לחלק מאיתנו להרגיש קצת לבד, למרות שבגדול אין לכך סיבה נראית לעין. אולי משום כך כדאי בכל מקרה לעשות את הטלפונים שתכננו ולא לחכות לסימן שצריך להגיע ממישהו אחר: גלו יוזמה והלב יפתח לו. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, קשת ותאומים.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - מעברה של ונוס למזל קשת, עלול להביא איתו בזבזנות יתר. הגיע הזמן להתארגן מחדש מבחינה כלכלית.

שור - החיים הופכים לפזיזים וקלילים יותר, אבל שיקול הדעת אינו במיטבו. היזהרו מאופטימיות יתר.

תאומים - נושאי זוגיות ויחסים תופס מקום מרכזי בתקופה הקרובה: הגיע הזמן לשדרוג ולהשקעה אמיתית.

סרטן - התחום המקצועי הופך להיות משמעותי יותר והגיע הזמן להשקיע ברצינות בו ובבריאות שלכם. זמן טוב להחלטות מעשיות לטווח ארוך.

אריה - השמש שעוברת לעקרב מביאה איתה מעורבות רגשית ורגשנית: אל תאבדו פרופורציות.

בתולה - נושאי בית ומשפחה מודגשים בתקופה הקרובה וזה הזמן להשקיע בבית ובסביבתו, לשפץ, לארגן ולשנות אוירה.

מאזניים – התקשורת שלכם הופכת לאופטימית ונעימה. זמן מצוין להיכרות חדשות ומעניינות מכל הסוגים.

עקרב - יומולדת שמח, עקרבים! עם השמש ומרס במזל שלכם - אספו אנרגיה וצאו לכבוש את העולם.

קשת – ונוס עוברת למזל שלכם, מה שאומר שהחיוכים חוזרים ואיתם גם הגישה האופטימית. פתחו חלון אל העולם.

גדי - השמש במזל עקרב הופכת אתכם לחברתיים במיוחד. זמן מצוין לשיתוף גדול יותר של מוסדות וארגונים בחייכם.

דלי - אתם נכנסים למרכז העניינים בימים אלה ומרחיבים מעגלים חברתיים עם ונוס. מה צריך יותר? רק יוזמה.

דגים - זמן לשדרג הופעה חיצונית ותדמית, להקסים את העולם ולהיפתח להיכרויות חדשות ומעניינות עם אנשים שלא הכרתם.

ועד שנוכל לחזור סוף סוף לשגרה מוכרת ולקצת סדר ארגון שהעלימו הפסטיבלים, הסדנאות ורוחות החג - שבוע טוף, וחקשמח!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully