וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיילין הגיעה לחזות בחיקוי האגדי של עצמה

עידן דורנר

19.10.2008 / 10:27

המועמדת לסגנות נשיאות ארה"ב התארחה ב"סאטרדיי נייט לייב", התכנית בה נולד אחד החיקויים הפוליטיים המוצלחים של כל הזמנים

(וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

המועמדת לסגנות נשיאות ארצות הברית מטעם המפלגה הרפובליקנית, שרה פיילין, התארחה הלילה (ראשון) בתוכנית הסאטירית "סאטרדיי נייט לייב" ברשת NBC. זאת לאחר שהקומיקאית טינה פיי פתחה את העונה החדשה של התכנית, שהחלה ב-13 בספטמבר, בסדרה של חיקויים נוקבים של פיילין.

פיי לא אכזבה גם הפעם וסיפקה חיקוי מדוייק נוסף של פיילין, כשהיא לבושה באותה חליפה אדומה שלבשה מושלת אלסקה. פיילין הופיעה בתכנית גם בשלב מאוחר יותר, כשהשתתפה במערכון נוסף, "העדכון השבועי", בו לעגו לה ולמועמד הרפובליקני לנשיאות ג'ון מקיין, ואפילו שיתפה פעולה עם הצוות.

הדמיון הפיזי של פיי לפיילין מדהים ולפיי יש יכולת מיוחדת לחקות את המבטא הכמעט-קנדי של פיילין. מאז שהחלה לחקות את פיילין, הפכה פיי לאחת הקומיקאים הפופולריים במדינה והביאה לתוכניתה נתוני צפייה גבוהים. בעוד תוכניות טלוויזיה אמריקאיות אחרות מאבדות צופים, המדרוג של "סאטרדיי נייט לייב" עלה ב-50% בסתיו הנוכחי – למרות העובדה שזוהי העונה ה-34 של התוכנית. בתוכנית צופים 10 מיליון בני אדם.

אך מי שציפה לראות את שתי הגרסאות של פיילין – האמיתית והחיקוי – זו לצד זו, התאכזב. פיילין השתתפה במערכון הפתיחה, כשהיא לובשת חליפה אדומה ועונדת את המשקפיים שהפכו לסימן ההיכר שלה. היא השאירה את החלק הקומי לפיי, שגילמה את דמותה של פיילין כשהיא מעניקה את מסיבת העיתונאים הראשונה שלה כמועמדת לסגנות. פיילין צפתה במערכון בצוותא עם המפיק של התכנית לורן מייקלס במסך טלוויזיה מאחורי הקלעים.

ה"ניו יורק טיימס" מדווח, כי פיילין שאלה את מייקלס בבדיחות: "למה לא יכולנו לעשות את המערכון שכתבתי על הסדרה 30 Rock?", כשהיא מכוונת לסדרה המוערכת של פיי, שזוכה למעט אחוזי צפייה. "למען האמת", אמר מייקלס, "בגלל שלא מספיק אנשים מכירים את התכנית". פיי לקחה חלק ב"סאטרדיי נייט לייב" במשך תשע שנים, כחברת צוות ותסריטאית. בשנת 2006 עזבה פיי את התכנית בכדי לככב ב-"30 Rock".

"הרבה יותר לוהטת במציאות"

השחקן אלק בולדווין, שמופיע לצד פיי ב-"Rock 30", התארח גם הוא בתכנית ו"התבלבל" לרגע בין השתיים. לאחר שעמד על טעותו, פנה לפיילין ואמר לה: "את הרבה יותר לוהטת במציאות".

השתתפותה של פיילין בתכנית היתה חלק ממאמציה לשים קץ לשבועות ארוכים בהם הפכה מושא ללעג בתכנית, בעיקר מצידה של פיי, שהחיקוי שלה כבר הוכתר כאחד המושלמים ביותר בהיסטוריה של הסאטירה הפוליטית.

שמועות לגבי השתתפותה של פיילין בתכנית הסתובבו בארה"ב במשך שבועות, אך רק ביום שישי האחרון אישר הקמפיין שלה כי תשתתף בתכנית, לאחר שאנשיו קיבלו לידיהם את התסריט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully