וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מקיין מצמצם את הפער מול אובמה

19.10.2008 / 8:21

סקר חדש מצביע על שינוי בדפוסי ההצבעה וצמצום הפער בין המועמדים לנשיאות ל-3% בלבד. הסוקרים מייחסים את התוצאה לעימות האחרון

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב ג'ון מקיין, ממשיך לצמצם את הפער מול יריבו הדמוקרטי ברק אובמה. סקר שנערך היום (ראשון) מגלה כי הפער בין השניים עומד על שלושה אחוזים בלבד. על פי הסקר זוכה אובמה לתמיכה של 48 אחוזים וזאת לעומת מקיין שעולה ל-45 אחוזים.

בקרב הסוקרים מתחזקת התחושה שהופעתו הטובה של מקיין בעימות האחרון שנערך בינו לבין אובמה, היא הגורם המשמעותי לצמצום הפערים בין השניים. סקר דומה שנערך יום קודם לכן, הראה כי הפער בין השניים עומד על ארבעה אחוזים.

הסוקר ג'ון זוגבי אמר שמדובר בחדשות טובות עבור המועמד מקיין: "התוצאות הן המשך ישיר להופעתו הטובה של מקיין בעימות השלישי והאחרון שהתקיים ביום רביעי שעבר. בפעם הראשונה מצליח מקיין לעבור את תחום 45 האחוזים ואין שום ספק שמשהו קרה".

לדברי זוגבי, על המועמד אובמה להתייחס לתוצאות הסקר ברצינות: "זה משהו שאובמה חייב לשים לב אליו. הביטחון העצמי שאובמה מפגין כלפי חוץ, נראה עכשיו כמשהו הרבה יותר אסטרטגי מצידו מאשר מה שככל הנראה קורה במציאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully