וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מקורב לשירזי ניסה לחסל את אבוטבול

נתיב נחמני

16.10.2008 / 18:42

רועי בונקר נעצר לפני 11 ימים כשרימון נתפס ברכבו ומעצרו הוארך עד היום. עכשיו הוא גם חשוד בניסיון החיסול של צ'רלי אבוטבול

רועי בונקר תושב נתניה בן 22 הובא היום (חמישי) לבית משפט השלום בפתח תקווה על ידי אנשי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות (יאחב"ל) בחשד למעורבות בירי לעבר צ'רלי אבוטבול בנתניה לפני כחודש וחצי. על פי החשד בונקר משתייך לארגונו של ריקו שירזי. בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרו ב-13 יום.

בונקר המיוצג על ידי עורכי הדין ירום הלוי ואמיר אוחנה, נעצר לפני 11 ימים בנתניה, כשברכבו נתפס רימון רסס צה"לי. אז, הוא הובא לבית המשפט בחשד לאחזקת נשק ומעצרו הוארך עד להיום. החשד החשד שמיוחס לו הפתיע אף את עורכי דינו שמבחינתם הגיעו לדיון נוסף בהארכת מעצרו בגין תפיסת הרימון. המשטרה מייחסת לו מעורבות בניסיון הרצח של אבוטבול.

אז, ב-8 בספטמבר הגיעו שני מתנקשים רכובים על קטנוע למסעדה ברחוב פנקס באזור התעשייה הישן בנתניה. אחד מהם ירה ופצע קשה את צ'רלי אבוטבול. עוד שלושה בני אדם נפצעו באירוע, ביניהם שניים באורח בינוני ואחד באורח קל. רוכבי הקטנוע נמלטו מהמקום.

במשטרה בדקו מספר כיוונים לחקירת ניסיון החיסול של אבוטבול בינהם החשד כי מדובר בסכסוך בין בני משפחת אבוטבול לבני משפחת שירזי. כמו כן נבדקה מעורבותו של ארגון הפשע של יצחק אברג'יל. המשטרה גם חשדה בתחילה כי מדובר בסכסוך פנימי בתוך ארגון הפשע של אבוטבול עצמו או סכסוך משפחתי. בונקר עצמו, נחשב כמקורב למשפחת שירזי והוא חבר של שי שירזי בנו של ריקו, שהופיע אף הוא היום לדיון בבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully