וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילי ההון רוצים ממשלה יציבה

פנחס וולף וגילי גוראל

16.10.2008 / 14:52

פורום של אנשי עסקים בראשות איזי בורוביץ' פנה ליו"ר ש"ס בבקשה שיצטרף לממשלה: "ראוי לציבור שתכהן ממשלה יציבה"

אנשי עסקים בכירים במשק פנו לישי בבקשה להצטרף לממשלה לאלתר בשל המצב הכלכלי ולתרום לייצוב המערכת הפוליטית לנוכח המשבר. במכתב שכתב לישי יו"ר מועצת המנהלים של "אל-על", איזי בורוביץ', בשם "הפורום לייצוב הממשל בישראל", הוא מסביר כי "בימים שבהם סוערים שוקי העולם, ונדרשת קבלת החלטות אסטרטגיות, אולי אף קשות, ראוי לו לציבור הישראלי שתכהן בירושלים ממשלה יציבה, מאוחדת בעלת יכולות ביצוע ממשיות".

הפורום, שבראשו עומד בורוביץ' הוא גוף א-פוליטי המאגד אנשי עסקים בכירים המקדמים את שינוי שיטת הממשל והבחירות באופן שיאפשר לממשלות לכהן במשך ארבע שנים רצופות. בין חבריו אנשי העסקים יעקב פרי, מיכאל שטראוס, אלישע ינאי, יצחק נזריאן, יוסי רוזן והרצל חבס.

"ש"ס נשלחה לכנסת על ידי בוחריה, ואף אחד אינו רשאי לבקש ממנה לסגת מדרישותיה הקואליציוניות הכנות", נכתב בפנייה שעליה חתום בורוביץ', "עם זאת, וכמי שמופקד על אחד המשרדים הממשלתיים המרכזיים שמופקדים על ניהול המשק, אנו פונים אליך בבקשה להמשיך ולנהל את המו"מ הקואליציוני מתוך ממשלה יציבה. הגם שהמשק הישראלי מפגין יציבות ועוצמה, הוא זקוק למטרייה פוליטית יציבה, כזו שביכולתה לקבל החלטות וליישמן". בלשכת ישי אישרו את קבלת המכתב, אך לא התייחסו לתוכנו.

בתוך כך, שר התחבורה שאול מופז התקשר לישי, וביקש ממנו להצטרף לממשלה חדשה בראשותה של יו"ר קדימה ציפי לבני. "ש"ס היא שותפה אסטרטגית של קדימה ואני מקווה שהיא תצטרף לקואליציה", אמר לישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully