וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר גלזר גולש לתחום החלב

שרון שפורר

16.10.2008 / 13:00

גלזר, בעלה של שרי אריסון, הפך לבעל עניין בחברת מבטח שמיר שמחזיקה בשליטה בתנובה, לאחר שרכש מניות החברה במיליון שקל

עופר גלזר, בעלה של אשת העסקים שרי אריסון, הפך לבעל עניין בחברת מבטח שמיר שבשליטת מאיר שמיר. גלזר רכש אתמול מניות של מבטח שמיר בהיקף של כמיליון שקל וכעת הוא מחזיק ב-5.01% מהחברה. שוויה של מבטח שמיר היום עומד על כ-830 מיליון שקל כך שגלזר מחזיק בנתח מניות של כ-41 מיליון שקל. שמו של גלזר עלה לאחרונה בהקשר של קרן הגידור סאמיט של איל קורן, בה הוא מושקע, אשר הפסידה בחודש ספטמבר 30%.

גלזר נישא לשרי אריסון בשנת 2003. ומאז הוא עושה מאמצים כדי לבסס מעמדו כאיש עסקים. בעבר פורסם כי הוא ניהל מגעים לרכישת חברת סונול, ובנוסף רכש מניות פועלים בבורסה בכמה מיליוני שקלים. בשנת 2005 פורסם על ידי משרד יחסי הציבור של הזוג כי הוא הקים חברת השקעות בשם "גלזר אחזקות בע"מ", וישקיע באמצעותה בחברות ישראליות ובינלאומיות כ-300 מיליון שקל. בשנת 2007 ריצה גלזר מאסר בגין הרשעה בהטרדה מינית.

מבטח שמיר היא חברת אחזקות שמחזיקה בגילת, בדיגל ובתנובה אשר את השליטה בה רכשה יחד עם קרן אייפקס. לצד בעל השליטה מאיר שמיר מחזיק בכ-34% מהחברה, אפשר למצוא רשימה מכובדת של בעלי עניין כמו ליאון רקנאטי המחזיק ב-8.6% מהחברה; אשטרום תעשיות המחזיקה בכ-13.5%; כלל ביטוח המחזיקה דרך הפוליסות המשתתפות בנוסטרו של החברה ובקרנות הנאמנות המנוהלות כ-12% וכעת גם גלזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully