וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אנס ילדה בבית הכנסת ביום כיפור

נתיב נחמני

16.10.2008 / 11:02

הילדה בת השש סיפרה לאביה כי הצעיר "נגע בה" בשירותים של בית הכנסת בירושלים. במקרה אחר בעיר, אב חשוד שאנס את בנותיו

חוקרי מרחב מוריה עצרו תושב ירושלים בן 24, בחשד שאנס ילדה בת שש בתא השירותים של בית כנסת במהלך יום הכיפורים. מיד בתום האירוע פנתה הילדה לאביה שהתפלל בבית הכנסת וסיפרה לו שהחשוד "נגע בה" בשירותים. האב איתר את החשוד בקרבת ילדים נוספים כשהוא מחלק סוכריות. יחד עם חבריו לקח האב את תעודת הזהות של החשוד, אך זה הצליח לחטוף אותה ולהימלט, כשברשות אבי הילדה נשאר ספח התעודה.

האב מיהר להודיע על המקרה למשטרה, אך למרות מאמצי השוטרים, החשוד נעצר רק ארבעה ימים מאוחר יותר כשאותר במרכז העיר. הצעיר אישר בחקירתו כי שהה בבית הכנסת במהלך יום הכיפורים, אך הכחיש את החשדות המיוחסים לו. בבדיקת עברו של החשוד, התברר לשוטרים כי קיימים נגדו עוד שלושה תיקים פתוחים בחשד לעבירות מין בקטינות. שופט האריך את מעצרו של החשוד באינוס הקטינה עד ליום ראשון הקרוב, אז תגיש נגדו המשטרה הצהרת תובע, בה היא מתחייבת להגיש כתב אישום.

בתוך כך, תושב ירושלים נעצר היום בחשד שבמשך מספר חודשים אנס את בנותיו וביצע בהן מעשים מגונים ומעשי סדום. החקירה בעניין החלה בעקבות דיווח מעובדת סוציאלית שביקרה בגן הילדים של אחת מבנותיו. העובדת דיווחה כי הבחינה בשינוי בהתנהגות הילדה ולדבריה, הילדה הפגינה תכנים מיניים בעת ששיחקה עם בובות בגן.

גם בנותיו של החשוד מנישואים קודמים טענו כי אביהן נהג לאנוס אותן כשהיו קטינות. האב מצדו מכחיש את כל החשדות נגדו, אולם המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו להמשך חקירה. שופט בית משפט השלום בעיר אסר על פרסום כל פרטי המעורבים, לרבות גילם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully