וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם תצליחו לשרוד יום ללא מקדונלד'ס?

אריאל קריל

15.10.2008 / 21:47

לרגל יום המזון הבינלאומי של האו"ם, יערכו מחר פעילים בישראל ובעולם משמרות מחאה מול סניפי הרשת ויקראו להתפטרותו של רונלד מקדונלד

אחרי שגמרנו לחגוג את אותו יום ללא מכוניות ומזון בחסות המסורת היהודית, מגיע תורו של יום ללא מקדונלד'ס. מחר (חמישי) יצטרפו פעילים למען הסביבה בישראל אל עמיתיהם ברחבי העולם כדי לציין את יום המזון הבינלאומי של האו"ם על ידי קיום פעולות מחאה נגד תאגיד ההמבורגרים הבינלאומי.

מזה כ-20 שנה, ב-16 לאוקטובר חוברים יחדיו פעילי סביבה, פעילים למען בעלי חיים ופעילים חברתיים מרחבי העולם ומכינים קציצת מחאה עסיסית לכבודה של רשת המזון המהיר העולמית. בשלל פעולות מחאה יצירתיות, מנסים המארגנים לעורר את מודעותם של הלקוחות לחלק שלטענתם ממלא התאגיד בהרס הסביבה העולמית וכנגד הפגיעה שלו, לדבריהם, בזכויות עובדים ובזכויות בעלי חיים.

ישראל הצטרפה לחגיגה לפני שמונה שנים. מחר יערכו הפעילים משמרת מחאה מול סניף החברה בלונדון מניסטור בתל-אביב החל משעה 16:30. הפעילים יחלקו המבורגרים צמחיים ויציגו קטעים מ"מופע העכברות של לאה גולדברג" (מופע תיאטרון העוסק בזכויות בעלי-חיים). כמו כן, הם ילווו ב"צבא הליצנים של המזרח התיכון" שיקרא להתפטרותו של רונלד מקדונלד, דמות הליצן של הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully