וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה פיילין - החיקוי מוצלח יותר מהמקור

טלי גולדשטין

15.10.2008 / 21:27

טינה פיי היא האישה החזקה ביותר בפוליטיקה האמריקאית, בזכות חיקוייה המוצלחים של מושלת אלסקה. פיילין בינתיים יורדת בסקרים

בעוד שלושה שבועות, שרה פיילין עשויה להיבחר כסגנית הנשיא הבא של ארצות הברית, אך היום (רביעי) אנשים מעטים יעזו לכנותה האישה החזקה ביותר בפוליטיקה האמריקאית. נכון, הכבוד הזה לא ניתן גם לסנאטורית הילרי קלינטון או לדוברת בית הנבחרים ננסי פלוסי. ככל הנראה, בתואר האישה החזקה ביותר בפוליטיקה האמריקאית מתהדרת הקומיקאית טינה פיי.

מאז מונתה פיילין למועמדת לתפקיד סגניתו של ג'ון מקיין, המועמד הרפובליקני לנשיאות, פצחה פיי בסדרה של חיקויים נוקבים של מושלת אלסקה במסגרת התוכנית הסאטירית "סאטרדיי נייט לייב" ברשת NBC.

הדמיון הפיזי של פיי לפיילין מדהים ולפיי יש יכולת מיוחדת לחקות את המבטא הכמעט-קנדי של פיילין. בציבור, מפגינה פיילין רוח טובה נוכח הסאטירה. אך אחוזי התמיכה בה בסקרים מציגים סיפור גרוע בהרבה. בסקר של כתב העת "ניוזוויק" מחודש ספטמבר נשאלו הבוחרים האם פיילין ראויה או אינה ראויה לכהן כנשיאה, זאת כמובן במקרה ומקיין ייבחר לתפקיד בנובמבר אך ייאלץ לפרוש מסיבה כלשהי. התוצאה היתה צמודה. בסקר דומה, שנערך החודש, מספר האנשים שאמרו שפיילין אינה ראויה היה גבוה ב-16% לעומת אלו שאמרו כי היא ראויה לכהן כנשיאה.

מאז שהחלה לחקות את פיילין, הפכה פיי לאחת הקומיקאים הפופולריים במדינה והביאה לתוכניתה נתוני צפייה גבוהים. בעוד תוכניות טלוויזיה אמריקאיות אחרות מאבדות צופים, המדרוג של "סאטרדיי נייט לייב" עלה ב-50% בסתיו הנוכחי – למרות העובדה שזוהי העונה ה-34 של התוכנית. בתוכנית צופים 10 מיליון בני אדם.

הקומיקאית פתחה את העונה החדשה של סאטרדיי נייט לייב, שהחלה ב-13 בספטמבר, בדמותה של המושלת פיילין. מפיק התכנית לורן מייקלס אמר כי "העולם כולו ליהק את פיי לתפקיד". פיי לקחה חלק ב"סאטרדיי נייט לייב" במשך תשע שנים, כחברת צוות ותסריטאית. בשנת 2006 עזבה פיי את התכנית בכדי לככב ב-"30 Rock".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully