וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה זה עולה לנו?

אביה פרי

15.10.2008 / 15:39

הרבה אנשים מתמרמרים על הצורך לשלם עבור חיה שהם מאמצים, אבל חשוב להבין שזה בעצם חיסכון גדול. אביה פרי מאחלת לכם אימוץ נעים

המחיר שנדרש המאמץ לשלם עבור החיה אותה הוא רוצה נקרא סל אימוץ, והוא כולל הטבות משתנות מעמותה לעמותה, בהתאם למחיר. ברוב העמותות סל האימוץ נע בין 250 – 630 ש'.

חשוב להבין כי הסדר זה לא נועד למטרות רווח של הפעילים, אלא רק כדי לכסות את מחיר הטיפולים שעברה/תעבור (בהתאם לגיל האימוץ) החיה אותה בחרת לקחת הביתה. סל אימוץ מלא של כלב יעניק לך עיקור/סירוס בהתאם למין, חיסוני כלבת ומשובע, תולעת הפארק, תילוע ושבב. במידה ואימצתם גור הצעיר מדי לטיפולים מסוימים, ייקבע תאריך לטיפול עתידי.

דמי רצינות

לעיתים סל האימוץ משחק אף תפקיד נוסף - דמי רצינות. דרך נוספת של הפעילים לבדוק את רצינות הבית המאמץ ולגרום לו לחשוב עוד קצת לפני האימוץ, רוב האנשים לא ימהרו לשלם על משהו אם אין להם כוונה אמיתית לגביו.

חשוב לסייג ולהבהיר שלא כל משפחה שמתקשה לעמוד בתשלום סל האימוץ היא משפחה שלא כשרה לגדל בעל חיים, אך השיקול הכלכלי חשוב ויש לקחתו בחשבון (סל האימוץ זול ביותר מחצי מאותם טיפולים בדיוק אצל וטרינר רגיל, משפחה שלא תוכל לשלם את סל האימוץ וודאי תתקשה במתן הטיפולים אצל הווטרינר הפרטי). גם אם בעת האימוץ בעל החיים בריא וחיוני אין לדעת מה יבוא בהמשך ויש להיערך למצב כזה (מקרי הרעלה, דריסה, מחלה וכו'..) .

המספרים נובחים בעד עצמם

פעמים רבות נתקלים פעילי העמותות והכלביות השונות בניסיונות של אנשים להתמקח על מחיר כלב/חתול. אנשים רבים לא מבינים למה צריך לשלם כדי להציל חיה. חשוב לדעת למה סל האימוץ דווקא משתלם מאד מבחינה כלכלית, להלן השוואה קצרה (כל המחירים נלקחו ממחירון התעריפים המומלצים לטיפול בחיות מחמד שנכתב ע"י איגוד הרופאים הוטרינרים לחיות בית בישראל, ראו קישור)


כלבים: חיסון משובע (שנתי) – 180 ש'. חיסון כלבת (שנתי וחובה עפ"י חוק) - 95 ש' לא כולל לאגרת רישוי. שבב (חד פעמי) – 125 ש'. תולעת הפארק (אחת לשלושה חודשים)- בין 75 – 95 ש' בהתאם למשקל הכלב. עיקור - 790 ש' / סירוס (חד פעמי) – 580 ש'.

ובקיצור – 1065 ש' לזכר, ו 1275 ש' לנקבה. זה לעומת בערך 500 ש' +- בעמותה (תלוי באיזו). זהו חיסכון של יותר ממחצית הסכום.

עוזרים לעזור

וזכרו, בניגוד לקניה בחנות/בית גידול כזה או אחר, בתשלום של סל האימוץ אתם עוזרים לא רק לחיה אותה אימצתם, אלא גם לחיות הבאות שיזדקקו לטיפולים ולאוכל עד שימצאו אף הן בית חם.

אימוץ נעים.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

* הכותבת היא מתנדבת בעמותת "ראשון אוהבת חיות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully