וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יורג היידר היה שיכור כשנהרג בתאונה"

עידן דורנר

15.10.2008 / 15:16

לאחר שדווח כי מנהיג הימין הקיצוני באוסטריה נהג במהירות הגבוהה פי שניים מהמותר, הודה בכיר במפלגתו כי היה תחת השפעת אלכוהול

יורג היידר, מנהיג הימין הקיצוני באוסטריה שנהרג בסוף השבוע בתאונת דרכים, נהג תחת השפעת אלכוהול - כך מסר היום (רביעי) בכיר במפלגת "הברית למען עתיד אוסטריה", מפלגתו של היידר. לפי דיווחים במדינה, היידר השתתף בשתי מסיבות לפני שנהרג. "זה נכון שיורג היידר היה תחת השפעת אלכוהול בעת התאונה. אני יכול וחייב לאשר את הדברים", אמר סטפן פטצנר, יורשו של היידר בהנהגת המפלגה.

רכבו של היידר נהרס כליל בתאונה, שהתרחשה ליד העיר הדרומית קלגנפורט. שתיים מדלתות המכונית נעקרו ממקומן והוא מת כתוצאה מפגיעה חמורה בראשו, בצווארו ובחזהו. מד המהירות של הרכב הצביע על 142 קמ"ש בזמן התאונה, על אף שמהירות הנסיעה המותרת במקום הינה 70 קמ"ש.

מסתבר שהיידר שנא את הכביש בו נהרג, מאז היה מעורב בתאונה באותו כביש בשנת 1993, ממנה יצא ללא שריטה. לטענת עדי ראייה, היידר נכח בשתי מסיבות לפני התאונה, אחת רשמית, שערך המושל המקומי, ואחת שערך מגזין אוסטרי. לדבריהם, ניכר היה שהוא עייף מאוד כשהחליט לתת לנהג שלו לילה חופשי ולנהוג במכונית בעצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully