וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 7 נמחץ למוות תחת סלע בחצר ביתו

נתיב נחמני

15.10.2008 / 9:31

הסלע הידרדר ממסלעה בחצר ביתו של מאיר סדן ביישוב אור הגנוז שבגליל העליון. המשטרה בודקת האם המסלעה הוקמה כחוק

מאיר סדן בן השבע נהרג הבוקר (רביעי) לאחר שנמחץ על ידי סלע ביישוב אור הגנוז שליד מירון. פראמדיקים של מגן דוד אדום ניסו לבצע בו החייאה, אך לאחר זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית עולה כי הסלע ככל הנראה הדרדר ממערום אבנים בחצר ביתו של סדן, הנמצא באזור שרובו בהליכי בנייה.

"הילד ושניים מחבריו שיחקו במערום הסלעים. כשהתכופף הדרדרה עליו אחת מהאבנים ומחצה את ראשו", סיפר פקד דוד ציטרון, ראש מדור סיור במשטרת צפת. לדבריו, למרות שהוריו של סדן היו במרחק מטרים ספורים מהבית, מי שנחלץ לעזרתו היו שכנים ששמעו את צעקות הילדים והגיעו למקום, הרימו את הסלע וחילצו את הגופה. "כל מה שנותר למד"א הוא לקבוע את מותו", אמר ציטרון. הוא הוסיף כי המשטרה, בשיתוף משרד העבודה, פתחה בחקירה על מנת לבדוק האם המערום הוקם כחוק.

יוסי זליקוביץ, מתנדב זק"א שהגיע למקום, סיפר לוואלה! חדשות: "קיבלנו דיווח על ילד שנפצע ביישוב ומיד הגענו למקום. גילינו את הילד מוטל ללא רוח חיים בין השיחים לאחר שנראה כי נמחץ מאבן".

לפני כשלושה חודשים נמחץ ילד בן שלוש למוות לאחר שנמחץ על ידי ארגז בחצר ביתו שבקלנסוואה. אביו של הילד אמר בחקירה במשטרה כי בנו נמחץ למוות לאחר שנפגע מארגז כבד במהלך משחק עם חבריו.

  • עוד באותו נושא:
  • סלע
  • נמחץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully