וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו את המטריות לחג סוכות גשום

ישי אביאור

13.10.2008 / 12:10

הטמפרטורות כעת אומנם גבוהות יחסית לעונה, אך מהערב ייכנס אוויר קר ולח לאזורנו. ומה עם הסוכה? הרב מסביר שהשפעת חשובה יותר

למקרה שטרם יצאתם לעטר את הסוכה בשרשראות צבעוניות או שלא שמתם לב, הטמפרטורות ברחבי הארץ גבוהות בעד כשש מעלות בהשוואה לאותה השעה אתמול. אליעזר דנציגר מהשירות המטאורולוגי אמר לוואלה! חדשות כי מגמת ההתחממות תשתנה בקרוב, עם אוויר קריר ולח שיגיע לאזורנו בשעות הערב.

את ערב החג נוכל אמנם להעביר בנוחות בסוכה, אך אם אתם שוהים במישור החוף כדאי להכין לצד הלולב גם מטריה משום שכבר בשעות הלילה צפוי גשם מקומי באזור. הגשם יימשך בעיקר במישור החוף גם מחר.

לכל החוששים משפעת כתוצאה משילוב הגשם והסוכה, הסירו דאגה מלבכם. לדברי ראש הישיבה התיכונית בדימונה, הרב דוד תורג'מן, "במידה שיורד גשם והוא מגיע לשולחן האוכל חייבים לעזוב את הסוכה מיד". לדבריו, זהו אחד המקרים הבודדים שאסור להחמיר ולהישאר בסוכה וכל היושבים או הישנים חייבים על פי ההלכה להיכנס לביתם. זאת ועוד, מי שנכנס לסוכה ומברך לשבת בסוכה, כאשר יורד גשם, זו ברכה לבטלה.

ביום רביעי יוסיפו לרדת ממטרים שיתפרסו ברוב רחבי הארץ, מצפונה? ועד צפון הנגב. יש לציין כי גשמים בעונה זו של השנה מעלים חשש מפני שיטפונות מקומיים בנגב, בערב ובמדבר יהודה. משטרת ישראל פנתה למטיילים באזורים אלה, וביקשה לתאם את הטיולים עם צה"ל, המשטרה או עם רשות שמורות הטבע. הנהגים באזור מתבקשים לנהוג בזהירות ולא לנסות לחצות נחלים זורמים וכבישים שהוצפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully