וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המו”מ בין קדימה לעבודה: ממתינים להכרעה

13.10.2008 / 4:31

לאחר שברק הנחה את צוות המו”מ הקואליציוני לעשות את המקסימום האפשרי לחתימת הסכם, דנים שני הצדדים בנוסח הסופי. לבני: ”טובת הציבור מחייבת הכרעה מהירה”

מערכת וואלה!

(צילום: איתי חסיד, עריכת וידאו: ארנון מעוז)

ממלאת מקום ראש הממשלה ושרת החוץ ציפי לבני, קרובה הלילה (שני) להשלים את הצעד המשמעותי בדרך להקמת ממשלה חדשה ברשותה, זאת לאחר שקדימה והעבודה קרובות יותר מתמיד לחתימה על הסכם קואליציוני שיאפשר את כניסת העבודה לממשלה החדשה.

אתמול הנחה שר הביטחון ויו"ר מפלגת העבודה אהוד ברק את צוות המו"מ הקואליציוני של העבודה לעשות את המקסימום האפשרי לחתימת הסכם "לאור התקדמות הימים האחרונים במגעים בין הצדדים ולאור הצונמי הכלכלי שבדרך".

ח"כ צחי הנגבי שמוביל את המו"מ הקואליציוני מטעם קדימה הגיש הבוקר מסמך הבנות ליו"ר ההסתדרות עופר עיני שמוביל את המו"מ הקואליציוני מטעם העבודה. בשעות הקרובות הצוותים אמורים להיפגש על בסיס המסמך. גורמים בקדימה מסרו כי "עתיד השותפות הקואליציונית בין העבודה לקדימה אמור להיות מוכרע הלילה".

יו"ר קדימה ציפי לבני קראה אתמול פעם נוספת ליו"ר הליכוד בנימין נתניהו להצטרף לממשלה. "אדם כמו נתניהו שרוצה לתרום, צריך לעשות זאת לא דרך דיבורים, אלא דרך כניסה לממשלה כאן ועכשיו. מי שמבין בכלכלה יודע שכעת הדבר החשוב ביותר הוא יציבות, והדבר האחרון שישראל צריכה עכשיו זה בחירות".

לבני אמרה אתמול בכנס קדימה בפתח תקווה כי "טובת הציבור מחייבת הכרעה מהירה. מאז הטיל עלי הנשיא את התפקיד אני מנהלת מו"מ להרכבת ממשלה, באופן אישי, בשקט ובלי האשמות הדדיות. הגיע הזמן שכל חברי הממשלה יראו את טובת המדינה. הציבור לא יסלח למי שיחליט לפורר את אחדות ולא להיכנס לממשלה ולהוביל את העם לבחירות בעת הזו".

"הייתי רוצה שכל אחד ממנהיגי המפלגות יחשוב לפי הסדר הבא - קודם מדינת ישראל ורק אחר כך המפלגה. אם זה מה שיעשו תהיה לנו ממשלה חזקה ויציבה", על המשבר הכלכלי אמרה לבני כי "ההנהגה הכלכלית פועלת באחריות תוך שיתוף פעולה בין הגורמים השונים. הממשלה בעתיד לא תפגע בפיקדונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully