וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר תקציב לשיפוץ בתים שנפגעו בעכו

פנחס וולף

12.10.2008 / 19:17

השר שטרית הורה להקציב מיליון שקל לשיפוץ בתי תושבים שנפגעו במהומות. מחר ייפגש פרס עם מנהיגים בעיר בניסיון להרגיע את הרוחות

בנסיון להתחיל ולתקן את ההרס הרב שנגרם בהתפרעויות האלימות בין יהודים וערבים בעכו, אישר הערב (ראשון) שר הפנים מאיר שטרית תקציב מיוחד של כמיליון שקלים עבור העיר. התקציב נועד לשיפוץ רכוש שהושחת בעימותים האלימים בימים האחרונים. לדברי שטרית, "משרד הפנים יפעל להחזיר את השגרה לעכו". ראש העיריה קרא מוקדם יותר למהומות בעיר "אירועים קשים וחמורים שכמותם לא נראו בתולדות עכו, והינם בבחינת חציית קווים אדומים קיצונית וחריגה".

בתוך כך, נשיא המדינה שמעון פרס יפגש מחר עם מנהיגי ותושבי עכו מתוך תקווה להביא להרגעת הרוחות. צוות מיוחד של בית הנשיא קיים בימים האחרונים שיחות אינטנסיביות עם כל המנהיגים הרלוונטים בעיר. לדברי גורמים בבית הנשיא, מהשיחות עולה כי קיים רצון לקיים שיח כדי להוריד את המתח בעיר.

פרס הביע צער על המהומות שהתרחשו ואמר כי, "יש לעשות את כל המאמצים, ערב חג הסוכות ולהביא לרגיעה בין התושבים הערבים ליהודים בעכו. מהמהומות הללו איש לא ירוויח, יש להחזיר את העיר למסלול של דו קיום וכבוד הדדי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully