וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקצוענים בקפה? סעו לאיטליה

רחל אינגבר

12.10.2008 / 16:22

תערוכת קפה מקצועית בארץ המגף מזמינה את הישראלים שעוסקים בתחום, להראות מה הם יודעים

ישראל היא כבר לא רק קפה נמס או קפה בוץ, את זה כולם יודעים. התפתחות הקפה בישראל בשנים האחרונות לא השאירה את האיטלקים אדישים, צריכת האספרסו והקפוצ'ינו עלתה פלאים, וכיום אין מישהו במדינתנו הים תיכונית שלא יודע איך נראה קפוצ'ינו עשוי כהלכה.

חיזוק נוסף ותמיכה על השכם של הח'ברה הישראלים אנחנו מקבלים מתערוכת TriestEspresso Expo המתרחשת פעם בשנתיים ותתקיים השנה בעיר טריסטה, המכונה בירת הקפה של איטליה, ובה מתבצע מרבית הסחר בקפה. לנמל המקומי של טריסטה מגיעות כל השנה ספינות עמוסות בפולי קפה מכל רחבי העולם.

התערוכה שתתקיים בין ה-13 ל-15 בנובמבר, היא ה-מקום למפגשים בתחום הקפה ולכל מי שידו בתעשיית הנוזל השחור והריחני. ייבוא, ייצוא וסחר בקפה, קפה ירוק וגם קלוי, אורגני ורגיל, מכונות אספרסו ושלל מכונות קפה, חלקי חילוף, ציוד נלווה ועוד, ולמי שעוד לא הבין, תערוכת TriestEspresso Expo מיועדת בעיקר לאנשי מקצוע ומשתמשים כבדים כדי שיוכלו לרכוש חברים חדשים מ-72 המדינות אשר משתתפות בתערוכה.

ולא היינו יכולים להיות ישראלים אמיתיים בלי להציע לכם קומבינה, למי שחפץ במידע נוסף ובהטבות שונות בכניסה לאירוע נספר כי לשכת המסחר והתעשייה ישראל-איטליה תעזור לכם בכל מידע שצריך ותספק לכם כניסה לאירוע.

פרטים בטלפון 03-5164292 או במייל : info@italia_israel.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully