וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגי סטייל

רינה וייסגלס הלקין

12.10.2008 / 15:34

לא רק מלונה מפוארת, קולר עטור יהלומים ובגדי מעצבים, עכשיו יש גם לק לציפורני כלבים, "בשביל הביטחון העצמי שלהם". רינה וייסגלס הלקין לא רוצה להיות כלבה

אומרים שעם השנים האדם נהיה דומה לכלבו, או ההפך. אני מאוד אוהבת את הכלבה שלי, באמת אישיות חיובית, אבל אי אפשר לומר שהצלתי אותה מחיי כלב בזכות המראה החיצוני שלה. זה בסדר גמור מבחינתי שלא נהפוך במהלך השנים לתאומות זהות, לי יהיו קמטים, לה תהיה נשירה, באמת שאין טעם לאחד כוחות.

דולצ'ה אנד כלבנה

כנראה שלאחד מהאחים הגדולים בעולם השיווק הודלף שיש נשים רבות וטובות כמוני, שחוששות מתהליך סימביוזה מתקדם בינן לבין חיית המחמד שלהן, וככה התפתחה תעשיית טיפוח שלמה להולכים על ארבע. כך שאם בכול זאת נידונתי להתמזג עם לוק של כלבת רחוב, לפחות שתהיה נקיה, מסופרת, ואולי גם לבושה באיזה גרסת "דולצ'ה אנד כלבנה". אם תשאלו את בעלי, הוא כבר מוצא קווי דמיון ביני לבינה, שתינו נובחות עליו ללא סיבה, שתינו מאוד אוהבות טיולים ולשתינו ממש אין ראש (או זנב) להביא לו את העיתון. לאחרונה, הצטרף לנו מכנה משותף חדש- לשתינו יש אפשרות למרוח לק. כן, רשת "פט-ביי" השיקה לפני מספר חודשים לק לכלבים העונה לליין designer dog nail. הלק (שנראה כמו בקבוק לק נשי ושיגרתי) מגיע בגוונים של אדום, כחול, כסף, לבן ושחור, בעלות של 40 ש' לבקבוק (שולפים ארנק ואז שולפים ציפורניים).

זמן איכות?!

זהו עוד אחד מליין המוצרים המעליבים, הנושא בגאווה את הגישה שאפשר למכור לנו הכול. מילא קולר יהלומים בשווי משכנתא, זה חסר הגיון אבל יש כאלו שזה ממש הגיוני מבחינתם. אבל לק לכלבים? הרי דקה אחרי המריחה היא תרוץ לחפור בגינה או תשתין עליו בגאווה. נכון שהכלבה שלי יותר בלונדינית ולא פחות חטובה מפריס הילטון, אבל זה לא אומר שהן צריכות לפתח את אותן מניירות. ובכל זאת, מסוקרנת, וכמי שמוכנה לתרום את כלבתה למדע, הייתי מוכרחה לנסות עליה מריחה, ואם נגזר עלינו להידמות, הבחירה הייתה צבע אדום. מסתבר שמניקורסטית גדולה אני לא, מה גם שבנינו, הלקוחה שלי לא עשתה שעווה המון זמן וזה ניכר. אומנם הכלבה שלי לא גאון, אבל מהר מאוד היא קלטה שאני חושבת שהיא הפכה לברבי והגיבה בחשדנות מרובה. בסופו של דבר, המריחה נעשתה בעיקר סביב השיער, והבחירה באדום הותירה רושם של פציעה. לטענת ארז גור, מנכ"ל רשת פט-ביי, אין צורך בהרדמה מלאה על מנת להצליח במניקור הביתי , אבל נדרש להרגיע את הכלב על מנת שישב בשקט וזה מבחינתו חלק מיתרון המוצר- זמן איכות של הכלב ובעליו. "חייבים את הסכמת בעל החיים, זה חלק מהאתגר, אבל ההסכמה הזו מעידה על קשר טוב, זו הזדמנות לזמן איכות."

"להביא את החיבה ממקום של טיפוח"

אם קניתם את הרעיון הפסיכולוגי, אבל אתם לא מבינים למה לקנות לק מיוחד, לגור יש תשובה חד משמעית. "הלק, מבחינה כימית, מתאים לציפורני כלב, הוא מחזק את הציפורניים ומונע את שבירתן" הוא מסביר. מעניין איך הסתדרו בלי זה עד היום.

מסתבר שבחו"ל, כמו בחו"ל, במדינות כמו אנגליה וארה"ב מדובר בתעשייה משומנת של מניקור ופדיקור למחמדים שלנו, כל מספרה מציעה את השרות ומריחת הלק זה ההמשך טבעי. "זו מגמה חדשה ביחס לבעלי חיים, במקום לצעוק "די להתעללות", להביא את החיבה ממקום של טיפוח".

לא ברור בדיוק איך מריחת לק מונעת התעללות ושיחה קצרה עם הכלבה שלי הבהירה לי שאיכשהו, גם בלי לק היא לא סובלת מחסך של חום ואהבה. לפני "תנו לחיות לחיות", אולי כדאי שפשוט תתנו לחיות להיות? הרי בנינו, דומות ככל שכלבתי ואני נהיה, היא זקוקה ללק, בדיוק כפי שאני זקוקה שיזרקו לי כדור על מנת שארוץ להביא אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully