וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני נפצע באורח בינוני מאש צה"ל

ינאי ישראלי ויהושע בריינר

11.10.2008 / 15:11

הפלסטיני נפצע לאחר שצה"ל ירה באוויר בניסיון לפזר התקהלות של תושבי בית עומר שיידו אבנים. פעילי שמאל: מהירי נפצעו שני פלסטינים

פעילי שמאל בכפר בית עומר מדווחים כי חיילי צה"ל ירו ופצעו באורח בינוני שניים מתושבי הכפר. לדברי הפעילים, צעיר בשנות ה-20 לחייו נורה בזרועו, ואילו תושב נוסף בן 37 נורה בכתף. שני הפצועים פונו לבית החולים בחברון. לטענת הפעילים, חיילי צה"ל הפועלים בכפר מאז אתמול, מסיירים ברחובות ומשתמשים בירי חי לעבר נערים הזורקים לעברם אבנים. עם זאת, הפעילים הדגישו כי השניים שנורו הם עוברי אורח.

גורם ביטחוני מסר לוואלה! חדשות, כי במהלך השבועות האחרונים היו מספר אירועים של ידוי אבנים ובקבוקי תבערה לעבר כלי רכב ישראלים בכביש 60 המוביל מחברון לירושלים. החל מאתמול, נמצא כוח צה"ל בבית עומר על מנת לסכל ידויים. היום החלו להתקהל סביב הכוח עשרות צעירים פלסטינים, שעלו על כלי הרכב של צה"ל והחלו בידויי אבנים לעבר הכוח.

לדברי צה"ל, הפלסטינים חסמו את תנועת הכוח ויידו לעברו אבנים. בעקבות כך נאלץ הכוח לבצע ירי התרעתי לאוויר על מנת לפזר את ההמון. אחד ממיידי האבנים נפצע באורח בינוני, ככל הנראה מהירי. האירוע כעת מתוחקר בפיקוד המרכז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully