וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: "מכינים הפתעה נגד ישראל"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

8.10.2008 / 10:44

מזכ"ל חיזבאללה אמר את הדברים במהלך ישיבה עם בכירי הארגון. לדבריו, חיזבאללה לא זנח את התכנית לנקום את חיסול מורנייה

חיזבאללה לא מוותר על הנקמה בישראל. עורך העיתון הלבנוני "אל-אחבאר", איברהים אל-אמין, הידוע בקשריו הטובים עם ארגון חיזבאללה ובכיריו, כתב היום (רביעי) כי במהלך ישיבה שנערכה באחרונה אמר מזכ"ל חיזבאללה השייח' חסן נסראללה למשתתפים כי חיזבאללה לא ויתר על ההחלטה לנקום את חיסולו של בכיר הארגון עימאד מורנייה ועל "ההפתעה הגדולה נגד ישראל".

ביום ראשון דחה בכיר בחיזבאללה את האיומים שהשמיע אלוף פיקוד צפון גדי אייזנקוט, לפיהם ישראל תגיב באופן אי-פרופורציוני על כל תקיפה משטח לבנון. הבכיר מסר לעיתון "אל-איתיחאד", היוצא לאור באיחוד האמירויות, כי חיזבאללה נמצא במוכנות מלאה וכי האיומים הישראלים אינם מפחידים אותו. הגורם הבכיר הגדיר את ישראל "מדינה מקרטון" והוסיף שהיא "תקרוס על ידי פעילי חיזבאללה".

לפני כשלושה שבועות מסרו מקורות בחיזבאללה לעיתון קטארי כי חיזבאללה כבר ביצע מספר פיגועים כנקמה על חיסולו של בכיר הארגון עימאד מורנייה. "חלקם הצליח וחלקם נכשל", מסרו. המקורות הוסיפו כי אין בכוונתם להיכנס לפרטי הפיגועים שכבר בוצעו או לקחת אחריות עליהם אך הבטיחו כי "התגובה לחיסול מורנייה לא תהיה בפיגוע אחד אלא בשורת פיגועים שיתפרשו על פני תקופה ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully