וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטין ילמד אתכם לעשות איפון

טלי גולדשטין

7.10.2008 / 19:28

ראש ממשלת רוסיה ציין את יום הולדתו ה-56 והשיק DVD בכיכובו ללימוד ג'ודו. כמיטב המסורת, הוא גם הציג חזה חשוף ושרירי

סרט ה-DVD "הבה נלמד ג'ודו עם ולדימיר פוטין" התקבלה בתשואות רמות לאחר שהושק בסנט פטרסבורג בערב יום הולדתו של ראש הממשלה הרוסי. פוטין חגג היום (שלישי) יום הולדת 56 וכל מי שצפה בקלטת קיבל ראיה לכך שכוחו במותניו ושהוא יכול להנהיג את רוסיה במשך שנים רבות.

פוטין, המחזיק בחגורה שחורה בג'ודו, הגיע למסיבת ההשקה של הסרט שנערכה אתמול והעניק לקהל הצופים הרצאה בנושא ההיסטוריה של אומנות הלחימה לפני שהדגים הפלות ואחיזות בג'ודו. "שם הספורט – הדרך הרכה – חושף את העקרון הבסיסי של הספורט: הזדמנות לצאת עם היד על העליונה באמצעות פעולות רכות ויעילות", אמר פוטין.

לכבוד יום הולדתו של ראש הממשלה, קיבל העם הרוסי מתנה נוספת: סדרה של צילומים של מנהיגם חשוף חזה, שנלקחו במהלך חופשת דיג של פוטין במחוז טובה שבסיביר. בצילומים נראה פוטין עונד שרשרת כסף ועליה תליון של צלב ונושא סכין על חגורתו. בתמונות אחרות נראה פוטין במשקפי שמש ומכנסי דגמ"ח, רוכב על סוס ומטפס על גבעות תלולות.

תמונות של פוטין חשוף חזה וגברי מתפרסמות מדי שנה. הקיץ כבר התפרסמו תמונות של פוטין מרדים טיגריס בעזרת חץ הרדמה ומציל את חיי קבוצה של כתבים חסרת אונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully