וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשי יומי

הגר הירש

8.10.2008 / 8:21

במקום לבקש ממנו סליחה על שהוא תקוע בבית כל יום, נצלו את יום כיפור כדי לעשות לכלב כיף ללא מכוניות

יממה ללא מכוניות היא הזדמנות מעולה לעשות יום כיף לכלב, שבכל ימות השנה חייב לצאת מהבית עם רצועה. אבל לפני הכל – אזהרה: ההמלצה הזאת מתייחסת לכלבים מחונכים, שלא יברחו או יילכו לאיבוד כשמשחררים אותם. והיא כמובן לא מתייחסת שלכלבים שעלולים לתקוף כלבים אחרים או אנשים.

סתם בשכונה

עם כניסת החג, מתחילים לשמוע את השקט מהכבישים ואת הרעש של ילדים רוכבים. זה הזמן לצאת עם הכלב. בהתחלה, להישאר עם רצועה, ואז למצוא מקום שקט ולשחרר אותו. בהתחלה הוא לא יבין מה לעשות עם החופש, אבל אז הוא יתחיל לללכת ולרחרח את השכונה. גם לכם ייקח זמן להתרגל לעובדה שאין חשש ממכוניות שיצוצו פתאום. תנו לעצמכם ולכלב את החופש הזה. שיעשה מה שבא לו, רק שלא ילך לאיבוד.

לים

מי מכם שגר במרחק הליכה (או רכיבה) מהים, זה יהיה פשע לא לקחת את הכלב. ברוב החופים ריק ושקט, נצלו את העדר הפקחים ליום רגוע ושליו עם מי שבדרך כלל לא נהנה מבריזה אמיתית, מרוח מן הים. רק זהירות – יכול להיות שלא ירצה לחזור הביתה.

.

לטיול

אם אתם מהאנשים הנמרצים שיוצאים לטיול לפני החג (לכנרת, למדבר, לים המלח או לכל מקום אחר) וחוזרים עם צאתו, קחו את הכלב אתכם. אם אתם יכולים להסתדר בטבע, גם הוא יכול. גם לכלבים מגיעה חופשה מהבית, מהקולר, מהציות להוראות, מהלבד. קחו איתכם את האוכל שלו, כלי למים ואולי איזה צעצוע – זה כל מה שהוא צריך כדי לבלות אתכם מחוץ לבית.

.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

קצת כושר

כלבים זקוקים לפעילות גופנית לא פחות מבני אדם, ולרב הם לא מקבלים אותה. רכיבה על אופניים, כשהכלב רץ לצידכם היא פעילות ששניכם תרוויחו ממנה. אם הכלב קשור לאופניים, כדאי להתאמן על זה לפני, להתחיל בנסיעות קצרות מאוד. אחר כך אפשר לאט לאט להגדיל את המרחק אבל לשים לב טוב שהכלב עומד בקצב. אם הוא יעצור לרחרח כשבא לו, שניכם עלולים להיפגע. כל ספורט אחר גם עשה את העבודה – קחו אותו לריצה, שחקו איתו בכדור בפארק, נצלו את הפעילות הספורטיבית שלכם כדי לפנק גם אותו. ושתו הרבה מים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully