וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשיטת משטרה הסתיימה בקטטה רבת משתתפים

נתיב נחמני

7.10.2008 / 11:37

בעל משק בעמק חפר טוען שהותקף עד לאובדן הכרה ע"י שוטרי הגירה: "הם אזקו אותי ובעטו בי על הקרקע". המשטרה: "בדיוק ההפך"

"השוטרים השכיבו אותי לארץ בבעיטות, שמו עלי אזיקים והמשיכו להכות אותי בכל הגוף" - כך סיפר לוואלה! חדשות ניסים לסרי, בעל משק לגידול פרחים וירקות במושב עולש שבעמק חפר. לדבריו, המקרה אירע לפנות בוקר כששוטרי משטרת ההגירה פשטו על המשק שבבעלותו במטרה לאתר עובדים זרים ששוהים בישראל באופן בלתי חוקי.

"שמעתי רעשים שהעירו אותי מהשינה, הסתכלתי מהחלון וראיתי מספר דמויות עם פנס ליד בית האריזה של הפרחים, חשבתי שמדובר בגנבים", סיפר לסרי. לדבריו, הוא התלבש וירד לעבר הדמויות שראה, והבחין שדלת הכניסה לבית האריזה שבבעלותו פרוצה. "אז עוד לא ידעתי שמדובר בשוטרים, כי הם היו בבגדים אזרחיים. שאלתי אותם למעשיהם במקום והם מיד החלו לבעוט בי - ממש קרעו אותי במכות. גם אחרי ששמו עלי אזיקים, הם המשיכו לבעוט בי עד שאיבדתי את ההכרה".

לדבריו, לשמע צעקותיו הגיעו למקום בנו, אחיו ואחיינו המתגוררים בסמוך. "כשהם באו השוטרים הרביצו גם להם ולרגע לא אמרו שהם שוטרים. רק לאחר מכן הקצינה שהיתה שם אמרה לי שהם שוטרים. שאלתי מי אתם, מה אתם. היא ענתה לי שאני מפריע להם בעבודה והם המשיכו להרביץ לי".

לסרי, פעיל במפלגת העבודה שאף התמודד בבחירות האחרונות, טוען שלא ברור לו מדוע שוטרי ההגירה הגיעו דווקא למשק שלו. לדבריו הוא מעסיק עובדים זרים באופן חוקי בלבד. בעקבות האירוע הוא פונה לבית החולים לניאדו כשעל גופו מכות יבשות, לטענתו, לדברי הרופאים קיים חשש שכתוצאה מהתקיפה עבר אירוע לב.

ייחקר בגין תקיפת שוטרים

לדברי רפ"ק מיכל דואניס, מפקדת צוות השוטרים, סדר הדברים היה אחר לגמרי. בשיחה עם וואלה! חדשות סיפרה הקצינה כי אחיו של ניסים לסרי הבחין בכוח המשטרה עוד כשאלו החנו את רכביהם בכביש הראשי. "אחיו רץ אלינו עוד כשהיינו בשביל הגישה למשק שאורכו מאות מטרים", סיפרה דואניס. "לפחות שניים מהשוטרים היו עם כובעי זיהוי של המשטרה ומיד כשהוא הגיע אלינו הגשתי לו צו כניסה חתום בידי שופט והצגתי את תעודת השוטר שלי". היא מספרת שהאח קימט את הצו בידיו והחל לגדף את השוטרים והוסיפה: "הוא לא יכול לטעון שלא ידע מי אנחנו, הוא מתנדב במשמר האזרחי שזיהה אותי עוד מהתקופה שהייתי שוטרת בירושלים".

"מיד כשבעל המשק נכנס למחסן האריזה הוא דחף את השוטר שעמד בכניסה, ניגש אלי בצעקות והיכה באגרוף שוטר שניסה לחצוץ בנינו", אמרה רפ"ק דואניס. לדבריה, טענתו של לסרי שהותקף בעודו אזוק אינה נכונה כלל. "הוא לא היה אזוק לרגע, הספקנו לאזוק אותו רק ביד אחת אך הוא התנגד בכוח", טענה. "זה חורה לי מאוד, אנחנו מבצעים עשרות פעולות כאלו ביום, זה לא היה צריך להגיע למצב הזה". דואניס אמרה כי בעקבות מצבו של לסרי החליטה שלא לעצור אותו ולשלוח אותו לבית החולים כשהוא אזוק ובליווי שוטר, אלא לזמנו בשבוע הבא לתחנה, אז ייחקר בגין תקיפת שוטרים.

מהמשטרה נמסר עוד כי אחד השוטרים שהיה במקום הותקף ופונה לטיפול רפואי בבית החולים בנהריה. כמו כן אומרים במשטרה כי עד כה נעצרו שני שוהים בלתי חוקיים במשק, וכי נגד לסרי תוגש תלונה על תקיפת שוטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully