וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גואטמלה: צעיר קנאי מחזיק 42 בני ערובה

7.10.2008 / 8:18

הצעיר נכנס למרכז שירות שבו עובדת חברתו לשעבר, השתלט על המאבטח וחטף את נשקו. הוא מאיים גם לפוצץ מטען בתוך הבניין

אדם חמוש נכנס למוקד שירות טלפוני בגואטמלה סיטי שבגואטמלה ולקח 42 אזרחים בני ערובה, תוך שהוא מאיים לפוצץ במקום מטען נפץ. כך מסרה הבוקר (שלישי) המשטרה המקומית בגואטמלה. דונלד גונזלס, דובר המשטרה, מסר כי החוטף – לואיס אסקובר, בן 29, הצליח לנטרל את המאבטח שעובד במקום ולקח את נשקו. לאחר מכן הוא פתח באש לעבר שלושה פרמדיקים שניסו להיכנס למרכז השירות על מנת לנסות לשכנעו לשחרר את בני הערובה.

לדברי אחד מקציני המשטרה המטפלים באירוע, אסקובר נתון בהתקף קנאה לחברתו לשעבר שעובדת במרכז השירות. עם זאת, השוטרים אינם יודעים לומר האם אותה אישה נמצאת בין בני הערובה המוחזקים על ידי החוטף. כמו כן, אסקובר לא יצר קשר עם הרשויות, פרט כדי לבקש מהמשטרה לפנות את האזור, ולא פירסם רשימת דרישות תמורת בני הערובה.

דובר המשטרה אמר כי אסקובר טוען שיש ברשותו מטען והוא מאיים לפוצץ אותו בתוך הבניין. לאחר ששמעו על החטיפה בכלי התקשורת, החלו קרובי המשפחה של בני הערובה להתגודד מחוץ לבניין בן 12 הקומות שבו הם מוחזקים. מריה דל כרמן סגורה סיפרה כי בנה בן ה-24 נמצא בתוך הבניין. לדבריה, הוא החל לעבוד במרכז השירות רק לפני שלושה חודשים: "אני מאוד מודאגת. לא הצלחנו ליצור איתו קשר ואנחנו לא יודעים מה מצבו", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully