וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"אובמה-מניה" הגיעה גם לבתי הספר

עידן דורנר

6.10.2008 / 23:27

מורה ממיזורי הושעה מביה"ס בו הוא מלמד, לאחר שהקים אחוות תלמידים המוקדשת למועמד הדמוקרטי לנשיאות והעלה סרטון בנושא ל"יוטיוב"

מורה בחטיבת ביניים במיזורי הושעה היום (שני) לאחר שהעלה לאתר "יוטיוב" סרטון, בו נראים תלמידיו מזמרים שורות מתוך נאומיו של המועמד הדמוקרטי לנשיאות ברק אובמה, כשהם לבושים במדים צבאיים.

הסרטון, המכונה "צעירי אובמה - גדוד אחוות הצעירים" התגלה היום למנהלי בית הספר, שפעלו להרחקתו של המורה. התלמידים בבית הספר הציבורי מקיימים עם המורה מפגשים של כמחצית השעה, ארבע פעמים בשבוע, בהם הם אמורים לעבוד על כתיבה וקריאה. במפגש אחד הם רשאים לערוך פעילויות שונות. הקבוצה הזו למדה את תכניתו הכלכלית של אובמה בעזרת המורה, ללא ידיעת המפקח האזורי. המפקח טוען כי לשם האיזון, היה עליהם ללמוד גם את תכניתו של מקיין.

בסרטון, שהוסר בינתיים מ"יוטיוב", נראים תלמידי כיתות ח' ו-ט' כשהם לובשים דגמ"ח צבאי וחולצת טי כחולות, שרים ורוקדים בקצב אחיד. הם נכנסים לחדר בקריאות "אלפא אומגה" ואז, אחד אחרי השני, הם מציינים את שאיפותיהם לעתיד בהשראת אובמה, כמו למשל להיות ארכיטקט או שריף. בסוף הסרטון נראים התלמידים כשהם משמיעים קטעים מתכנית ביטוח הבריאות של אובמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully