וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברוב: "רוסיה פועלת לשחרור גלעד שליט"

פנחס וולף

6.10.2008 / 22:18

שר החוץ הרוסי אמר את הדברים בפגישה עם אולמרט במוסקבה. רה"מ: "על רוסיה לפעול למניעת מעבר נשק מסוריה לגורמי הטרור בלבנון"

"רוסיה פועלת לשחרור גלעד שליט". כך אמר הערב (שני) שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב, בפגישה עם ראש הממשלה אהוד אולמרט במוסקבה. אולמרט הביע מחויבות להמשך המשא ומתן המדיני עם סוריה ושטח בפני לברוב את עמדת ישראל לגבי תפקידה של רוסיה בעניין: "חשוב שרוסיה תעשה ככל יכולתה כדי למנוע מעבר נשק מסוריה לגורמי הטרור בלבנון".

אולמרט הדגיש באוזני שר החוץ הרוסי את החשיבות של הירתמות רוסיה למניעת התגרענותה של אירן ולהפסקת העשרת האורניום. בנושא הפלסטיני, השניים הסכימו כי יש לחזק את התהליך המדיני ואת אבו מאזן כדי למנוע התחזקות גורמים קיצוניים. לברוב הדגיש את מחויבותה של רוסיה לביטחון ישראל והודה לאולמרט על החלטת הממשלה מאתמול להעביר את "חצר סרגיי" שבירושלים לרשות הממשלה הרוסית. אולמרט צפוי להיפגש מחר עם נשיא רוסיה דמיטרי מדוודב.

גם שר הביטחון אהוד ברק התייחס הערב לשחרור שליט. בטקס לזכר חללי חיל השריון אמר ברק כי "ראוי שמשפחת השריון לא תשכח את איש השריון החטוף. נעשה כל מה שאפשר וראוי כדי להשיב את גלעד הביתה. לא נחסוך מאמצים. זאת חובתנו". אלפי בני אדם התכנסו הערב בכיכר רבין בתל אביב כדי לבקש את סליחת שליט על ישיבתו בשבי חמאס, זה 834 ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully