וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרנית גולדווסר מצטרפת לטלוויזיה החינוכית

ענת קם

6.10.2008 / 20:00

אלמנתו של החייל החטוף אודי גולדווסר תגיש פינה בנושא איכות הסביבה בתכנית "עושים סדר": "אחרי שהציבור בישראל התגייס למעננו, אני אשמח לנסות לתרום את חלקי בתחום החשוב הזה"

קרנית גולדווסר מצטרפת לטלוויזיה החינוכית. גולדווסר, אלמנתו של החייל החטוף אהוד גולדווסר, בעלת תואר שני בהנדסת איכות סביבה מהטכניון, תגיש פינה קבועה בנושא איכות הסביבה ותרבות ירוקה בתכנית "עושים סדר" המשודרת מדי יום בערוץ 2. הפינה תוגש פעם בשבוע, ככל הנראה בימי ראשון. גולדווסר תחל להגיש את פינתה ב"עושים סדר" בנובמבר הקרוב. בהמשך היא צפויה להגיש תכנית משלה שתוקדש כולה לנושא איכות הסביבה שתעלה, אם הכל יתקדם כצפוי, בתחילת השנה הבאה.

מנכ"ל הטלוויזיה החינוכית יפה ויגודסקי מסרה: "אני מאושרת שקרנית גולדווסר, אישה שכולנו למדנו להעריך, הסכימה להצטרף לצוות החינוכית, ועוד בנושא חשוב כל כך. מדובר בנושא שצובר נפח וחשיבות, יש כאן בעיה גלובלית וחשוב להגביר כל הזמן את המודעות הציבורית אליה".

קרנית גולדווסר אמרה כי נושא איכות הסביבה היה בראש סדר יומה מאז ומעולם והיא שמחה על ההזדמנות לתרום מניסיונה בתחום: "אני רואה בנושא הזה סוג של שליחות, או פעילות למען הכלל, ועכשיו, אחרי שהציבור בישראל התגייס למעננו וריגש אותנו כל כך בהיענותו, אני אשמח לנסות לתרום את חלקי בתחום החשוב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully