וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נוקמי שטרנהל" נאבקים במועצת יש"ע

יהושע בריינר

6.10.2008 / 15:28

בתגובה לקמפיין הקורא לבקר ביהודה ושומרון, ריססו פעילי שמאל קיצוני על שלטי חוצות של מועצת יש"ע כתובות "די לכיבוש" ו-"רוצחים"

השמאל הקיצוני מרים את ראשו: ארגון בשם "נוקמי שטרנהל" ריסס כתובות גרפיטי על שלטי החוצות של מועצת יש"ע בבני ברק, רמת השרון ורמת גן. כזכור, בימים האחרונים יצאה לדרך מנהלת ההסברה של יהודה ושומרון בקמפיין המעודד את הזיקה בין ישראלים לגדה המערבית. אולם על אף הקמפיין, במהלך הלילה ריססו אלמונים על שלטי החוצות כתובות של 'די לכיבוש' ו'רוצחים', כאשר מתחתיהם חתמו המרססים את השם "נוקמי שטרנהל".

בתגובה, צפויים ראשי המנהלת להגיש תלונה למשטרה בשעות הקרובות. "אנו קוראים לכל הצדדים לשמור את השיח הציבורי במסגרת חוקית ולגיטימית ולא לגלוש לוונדליזם", אומר ראש המנהלת יקיר שגב, "הקמפיין מרגיז כנראה את הקיצונים הן מימין והן משמאל ובכך תרומתו".

במהלך סוף השבוע האחרון, הקימה מועצת יש"ע את מנהלת ההסברה, במטרה לקרב את הציבור החילוני במדינה לתמיכה בהתיישבות היהודית בגדה. במסגרת הפרוייקט הוקמה מנהלת הסברה שיצאה השבוע בקמפיין פרסומי, במטרה לחבר בין הציבור הישראלי להיסטוריה היהודית ביהודה ושומרון, בעיקר על ידי סיורים באתרים היסטוריים בגדה. בראש המנהלת יעמוד יקיר שגב, שזכור כאחד מראשי מאבק המילואימניקים לאחר מלחמת לבנון השנייה. "המאבק על יהודה ושומרון", אמר שגב לוואלה! חדשות, "הוא לא של הקיצוניים שמניחים מטענים, אלא של הציבור המתון, ובמקום שהקיצוניים ישתלטו על השיח הזה, אנחנו צריכים לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully