וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעיר תקף באכזריות את חברתו

נתיב נחמני

6.10.2008 / 14:32

תושב ירושלים חשוד כי נהג להכות ולאנוס את חברתו לשעבר. בעבר הורשע הצעיר בתקיפת החברה ונשלח לכלא. מעצרו הוארך ב-5 ימים

מעצרו של תושב ירושלים, בן 20, החשוד שהתעלל בחברתו לשעבר, הוארך היום (שני) בחמישה ימים. המשטרה חושדת כי במשך תקופה ארוכה, התעלל הצעיר בחברתו, תקף ואף אנס אותה. מחקירה ראשונית עולה כי החשוד ארב לחברתו לשעבר מחוץ למועדון וגרר אותה בכוח למונית. במהלך הנסיעה, תקף הצעיר את הבחורה, כיבה עליה סיגריות ואף נשך אותה בפניה לאחר ירידתם מהמונית. לאחר מכן הוא גרר אותה לסמטה צדדית, תקף אותה עד שהתעלפה ואז על פי החשד אנס אותה.

הצעיר לא הפסיק במעלליו: לאחר מכן הוא עצר מונית נוספת, הכניס אליה בכוח את חברתו ונסע לביתו. הצעירה טענה בתלונתה כי גם שם נמשכה הזוועה. מדבריה עולה כי הצעיר המשיך להכותה גם בביתו עד שאחיו הבחינו בנעשה וחילצו אותה. צוות מד"א שהגיע מאוחר יותר לבית המתלוננת, פינה אותה לבית חולים.

בית משפט השלום בירושלים, האריך היום בחמישה ימים את מעצרו של החשוד בתקיפה. מהדיון עולה כי לפני שבעה חודשים, השתחרר הצעיר מהכלא לאחר שריצת תקופת מאסר של שישה חודשים בגין תקיפת החברה לשעבר. עוד עולה כי ארבעה חודשים לאחר שהשתחרר מהכלא הוא שב ואנס את חברתו ואף הכניס אותה להריון. בחקירותיו במשטרה, טען הצעיר כי אינו זוכר דבר כיוון שהיה תחת השפעת אלכוהול. במשטרה מעריכים כי עד תום תקופת המעצר, יוגש נגדו כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully