וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצ דורשת מלבני: שני שרים וראשות ועדה

פנחס וולף

6.10.2008 / 14:14

ראשי המפלגה נפגשו עם נציגי קדימה והגדירו את הפגישה "עניינית וטובה" . בשבוע שעבר דווח על התקרבות ש"ס לממשלה

נציגי מפלגת מרצ נפגשו היום (שני) עם צוות המשא ומתן הקואליציוני של מפלגת קדימה והציגו את דרישותיהם להצטרפות לממשלה. יו"ר המפלגה חיים אורון ויו"ר הסיעה בכנסת זהבה גלאון שמו דגש על התמודדות הממשלה עם המשבר הפיננסי ועל דרכים ליצירת רשתות ביטחון לקרנות הפנסיה והגמל.

בנוסף, דרשו נציגי מרצ למנות שני שרים ממפלגתם וכן לקבל ראשות של ועדה בכנסת. בסיום הפגישה טענו הנציגים כי היא "התקיימה ברוח טובה ועניינית", והצדדים סיכמו להיפגש לאחר יום הכיפורים. בהמשך היום צפויים נציגי קדימה להיפגש גם עם נציגי מפלגת ש"ס ויהדות התורה.

ביום חמישי האחרון דווח כי חלה התקדמות במגעים על הצטרפות ש"ס לממשלה עתידית. יו"ר ש"ס אלי ישי מינה את דוד גלאס ואת מנכ"ל הביטוח הלאומי לשעבר יוחנן שטסמן לרכז את המשא ומתן הקואליציוני מטעם המפלגה עם. ישי הנחה את השניים לא להעלות את נושא שלמות ירושלים במו"מ הקואליציוני, משום שלדבריו זהו אינו נושא בר שיח.

על הנושאים המדיניים ידון ישי בשיחות אישיות עם יו"ר קדימה ציפי לבני. כמו כן, ישי הורה לשניים להתעקש על קצבאות הילדים. כזכור, ש"ס התנתה כניסה לקואליציה בראשות לבני בהעלאת קצבאות הילדים ובהתחייבות מפורשת כי ירושלים לא תחולק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully