וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעלל באשתו ונידון ל-10 שנות מאסר

נתיב נחמני

6.10.2008 / 12:56

גבר תושב המרכז הורשע כי ביצע באשתו לשעבר מעשי סדום, היכה אותה, כלא אותה, איים עליה ומנע ממנה לפגוש את בתם המשותפת

10 שנות מאסר בפועל נגזרו היום (שני) בבית המשפט המחוזי בתל אביב על תושב המרכז, שהורשע בהתעללות קשה באשתו בזמן שהשניים היו בהליכי גירושין. בכתב האישום שהוגש נגדו נטען כי במהלך שנת 2007 הוא ביצע באשתו מעשי סדום בכפייה, היכה אותה, כלא אותה, איים עליה ואף מנע ממנה לפגוש את בתם המשותפת. בנוסף לעונש המאסר גזרו עליו השופטים שנתיים מאסר על תנאי ופיצוי לאשתו על סך 100 אלף שקלים.

במהלך שנת 2007 היו בני הזוג בהליכי גירושים, לאחר 33 שנות נישואים, כשהבעל עבר להתגורר מחוץ לבית. באחד מסעיפי האישום בהם הורשע עולה כי בחודש פברואר באותה השנה נפגשו בני הזוג בקניון רמת גן על מנת לדבר על הליך הגירושין. בסיום המפגש ביקש הבעל מאשתו להתלוות אליה לבית כדי לראות את ילדיהם המשותפים. על פי גזר הדין, מיד כשבני הזוג הגיעו לבית, משך הבעל את אשתו לכיוון חדר השינה, נעל את הדלת וביצע בה מעשי סדום למרות תחינותיה שיפסיק.

במקרה אחר נכנס הבעל לבית ללא ידיעת האישה וניסה לבצע בה מעשה מגונה. האישה ביקשה שיפסיק וטענה שבתם נמצאת בסלון הבית. אז גרר אותה האיש לחדר השינה, שם שוב ביצע בה מעשה סדום תוך שהוא מאיים עליה שאם לא תענה לו הוא "יעשה גיהינום בבית".

"כתב האישום הינו "קצה הקרחון" ומפורטות בו עבירות מהשנים 2006-2007 בלבד. קדמו למעשים אלו פגיעות רגשיות ופיזיות נוספות של הנאשם במתלוננת", קבעו שופטי ההרכב, מרים דיסקין, רענן בן יוסף ונורית אחיטוב. מדבריהם עולה כי בעקבות מעשי בעלה לשעבר ,האשה "פיתחה דפוס של כניעה והסתגלות לפגיעות יחד עם חוסר אמון וביטחון בזולת ובעולם כולו".

הבעל טען במשפטו כי הסיבה למעשיו הוא חשדות מצד אשתו כי הוא יוצא עם נשים אחרות. הוא אמר כי הוא מצטער על מעשיו. "אין צורך להכביר במילים עד כמה חמורים וקשים הם מעשיו של הנאשם. מדובר בעבירות שלא רק פוגעות בשלמות גופה של האישה, אלא גם ובעיקר בשלוות נפשה ובאורח חייה, בשלילת האוטונומיה של רצונה החופשי, בתחושת הערך העצמי שלה ובכבודה כאדם", כתבו השופטים בהחלטתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully