וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות! חתול בבית

פורינה

6.10.2008 / 11:34

גורי חתולים הם סקרנים, קטנטנים ונוטים לעשות שטויות. לכן, חשוב לעשות הכל כדי לשמור על הבטיחות שלהם בבית. מדריך בטחוני לבית מחותל

פחד גבהים

חזקו את הרשתות על כל החלונות כדי לעזור למנוע נפילות והרחיקו את החתול מגזוזטראות, המרפסות והקומות העליונות.

נקי מחומרי ניקוי

אחסנו באופן בטוח חומרי ניקוי, דטרגנטים לכביסה, חומרי הלבנה, צבע ומדללי צבע, קוטלי חרקים, דשן, חומרי חיטוי,כדורי נפטלין, קוטלי מקקים נמלים וחולדות, תרופות ואנטי-פריז (חומר נגד קיפאון; מסוכן מאוד כי החתלתולים נמשכים לטעמו מתקתק). יש לוודא ששומרים על החפצים האלה במקומות סגורים בחוזקה כך שהחתול לא יוכל להיכנס אליהם. החתולים הם יצורים קטנים וחכמים ובדרך כלל מסוגלים להבין כיצד לפתוח ארונות.

לא כל הצמחים בטוחים

הוציאו מהבית צמחי נוי רעילים, או שימו אותם בסלים תלויים שאתם יודעים בוודאות שהחתלתול לא יוכל להגיע אליהם. להלן רשימה חלקית של צמחים הרעילים לחתולים והגדלים בבית ומחוצה לו: נרקיסים למיניהם, דבקון לבן, חלבלוב, צינית, פילודנדרון, אזליאה, רודונדרון, אצבעונית, תפוח אדמה, איריס, קיסוס, הרדוף, עץ גומי, טבק, צבעוני, זלזלת, לפופית. בקשו מהווטרינר שלכם את הרשימה המלאה של הצמחים המסוכנים.

מים זה כיף אבל...

הקפידו לסגור את מכסי האסלות: חתולים יכולים לשחק במים והמכסה יכול להיסגר וללכוד אותם; כמו כן, חומרים לניקוי אסלה יכולים להיות מסוכנים לאחר בליעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

עוד סיבה לא להשתמש בפלסטיק

אחסנו שקיות פלסטיק במקום בו החתול לא יכול להיכנס אליהם ולהיחנק, ללעוס אותם או לקרוע אותם ולבלוע חתיכות פלסטיק.

חשמל

הקפידו שחוטי החשמל החשופים בבית יהיו קצרים ככל האפשר, או הדקו אותם לקרש כך שהחתול לא יוכל לשחק אתם או ללעוס אותם.

להרחיק מהישג ידם של ילדים

לעולם אל תתנו לחתול תרופות בלי להתייעץ קודם עם הווטרינר שלכם. מקצת התרופות המסוכנות לחתוליםהן אספירין ואקמול, גלולות דיאטה, גלולות שינה וגלולות הרגעה. יש לוודא שתרופות אלה וכן כל תרופה שכתוב עליה "להרחיק מהישג ידם של ילדים" נמצאות במקום שגם החתול אינו יכול להגיע אליו.

לילה טוב

חתולים אוהבים לחקור ולישון במקומות אפלים וחמימים לכן יש לסגור את מגירות הבגדים, ארגזים וארונות. בדקו היכן החתלתול נמצא לפני שאתם סוגרים את דלת המקרר, התנור, מכונת הכביסה או המייבש. כמו-כן, לפני שיוצאים מהבית, תמיד יש לבצע "בדיקת חתול" כדי לוודא שהוא לא ננעל בטעות בארון או בחדר ריק. אם מותר לחתלתול להסתובב בחוץ, וודאו שצפרתם וחבטתם במכסה המנוע של מכוניתכם לפני ההתנעה. חתלתולים אוהבים לזחול מתחת למכסה המנוע כדי להתחמם.

תפור עליהם

הרחיקו חומרי תפירה מהחתלתול. כפתורים, מחטים, סיכות, וחוטי תפירה יכולים לפצוע את עכוזו של החתלתול או לפגוע באיבריו הפנימיים אם הוא בולע אותם. אותו הדבר נכון לגבי מסמרים, מהדקים, ברגים חרוזים וטבעות של פחיות אלומיניום.

סרט רע

סרטים הכרוכים לצווארו של החתלתול יכולים להיות מסוכנים ביותר. אם הסרט נתפס במשהו, החתלתול עלול להיחנק לפני שתגיעו אליו.

לחתולים בלבד

כדי להימנע מתאונות, יש להשתמש בצעצועי חתולים רק כשאתם משחקים עמו. אסור לתת לו פקעות של חוטים או צמר, סלילים של חוטים, גומיות, כדורים מנייר אלומיניום או צלופן, פקקים, וחוטי ברזל מפותלים. כמו כן, הימנעו מחפצים בעלי קצוות קשים וחדים שיכולים להישבר. היזהרו מצעצועים שיכולים להישבר והיזהרו לא
לתת לו שום דבר קטן מספיק כדי לבלוע – כמו כפתורים, חרוזים או מהדקי נייר.

לחתולים בלבד 2

הרחיקו אותו מצעצועי ילדים עשויים מגומי רך, פרווה, צמר, ספוג או פוליאוריטן. אם החתלתול בולע חלקיק קטן מהחומרים האלה, זה יכול לגרום אצלו לבעיות במערכת העיכול. יש להימנע מכל צעצוע בעל צפצפה שעלולה להיבלע.

בהצלחה!

  • עוד באותו נושא:
  • חתולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully