וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגר תיק החקירה נגד ראש עיריית פ"ת

נתיב נחמני

5.10.2008 / 13:30

המשטרה לא מצאה תשתית ראייתית נגד יצחק אוחיון, שנחשד בביצוע מעשים מגונים. פרקליט המתלוננת: "זה לא אומר שהאירוע לא היה"

כחודש לפני הבחירות המוניציפליות, הודיעה היום (ראשון) המשטרה על החלטתה לסגור את תיק החקירה נגד ראש העיר פתח תקווה, יצחק אוחיון, שנחשד בביצוע מעשים מגונים בעובדת לשכתו לשעבר. צוות מהיחידה הארצית לחקירות הונאה, לא מצא תשתית ראייתית שתבסס את החשדות ולפיכך הוחלט לסגור את התיק ולהעבירו להמשך טיפול בפרקליטות.

לפני מספר חודשים טענה עובדת לשכתו של אוחיון, כי ראש העיר ביצע בה מעשים מגונים. העובדת סיפרה כי לפני כחמש שנים וחצי הגיעה למשרדו של ראש העירייה על מנת לבקש העלאה בשכר בשל מצבה הכלכלי הירוד. לדבריה, אוחיון ניצל את המצב לביצוע המעשים. העובדת סיפרה כי אוחיון נעל אחריה את הדלת, נישק את צווארה והניח את ידה על מפשעתו בניגוד לרצונה. העובדת אף הציגה בדיקת פוליגרף שבה נמצאה דוברת אמת.

כאמור, היום הודיעה המשטרה על החלטתה לסגור את תיק החקירה המדובר מחוסר ראיות. "צריך לזכור שמדובר במקרה של מילה נגד מילה", אמר לוואלה! חדשות עורך דינה של המתלוננת, עמיקם הדר. "חשוב לזכור שהמלצת המשטרה היא המלצה בלבד ושההחלטה נתונה ביידי הפרקליטות. בכל מקרה, גם אם ההמלצה תתקבל, זה לא אומר שהאירוע לא היה, אלא רק שיש קושי ראייתי להוכיח אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully