וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - פתיל קצר

יאיר טריבלסקי

5.10.2008 / 10:11

מעברו של מרס גורם לעצבים להתלהט, מרקורי עדיין בהילוך אחורי ואיזה חשבון נפש יעשו בני המזלות השונים? טריבלסקי על השבוע שיהיה

יום כיפור שחל השבוע (בין 5 ל-11 באוקטובר) מייצג באופן סמלי במיוחד את מה שעובר על כולנו ומה שיעבור עלינו בשנה הקרובה: צורך בולט בחשבון נפש אמיתי וחזרה לבסיס, לשורשים ולקרקע יציבה שמתחת לרגליים, בתהליך ארוך שחלקו יהיה לא קל.

המיקום המשמעותי

בסוף השבוע שזה עתה הסתיים, עבר כוכב מרס ממזל מאזניים ההרמוני למזל עקרב הרגשני והדרמטי. מעניין שדווקא בשבוע הזה של חשבון הנפש, חוזר כאילו במקרה כוכב מרס המסמל את הדרייב והעשייה שלנו למזל עקרב ונראה שהוא שולח מסר ברור לימים של תחילת השנה הזו. הוא מחזיר את הסערות והדרמות לתמונה, בעיקר כשהוא עולה על האופק של מפת מדינת ישראל, שנמצא במעלה הראשונה במזל עקרב.

מרס עלול להביא איתו פתיל קצר וחוסר סבלנות כשמרגיזים אותנו ומינון גבוה יותר של אלימות סביבתית. קטטות, סכסוכים, אלימות מילולית ופיזית, איומים כאלה ואחרים - כל אלה עלולים לצוץ עכשיו במהירות רבה יותר מאשר בעבר וכדאי להיזהר ולגלות איפוק. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, מאזניים, שור ועקרב.

התקשורת שלנו

מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע בהילוך אחורי גם השבוע, וזה קורה - כמה סמלי - גם ביום כיפור הזה. כן, חשבון הנפש האישי שלנו מתערבב השבוע בחשבון הנפש הכללי ובצורך של כולנו לסגור מעגלים וקצוות, לפני שאנחנו חוזרים לעצמנו וממשיכים הלאה במרץ.

באופן כללי, זוהי תקופה של חשבון נפש לא רק אצלנו. בכלכלה העולמית, למשל, זהו זמן שבו זכרונות קשים מהעבר חוזרים אלינו, כשהבורסות והכלכלה מתמוטטות ברחבי העולם. אולם הילוכו האחורי של מרקורי מביא איתו גם תוכנית כלכלית לשיקום, שגם היא - כפי שקורה בדרך כלל כשמרקורי בהילוך אחורי - לא המריאה בקלות. התקשורת הזו מאפשרת לנו לפעול בעיקר ביחסים שבין אדם לחברו, בגלל מיקומו של מרקורי כעת במזל מאזניים. אפשר יהיה לראות כבר מהתאריך 15 בחודש שיפור, אם כי רק ב-20 לחודש אפשר יהיה להירגע באופן סופי ולזוז קדימה. מי בעיקר מושפע מכך כעת? מזלות תאומים, בתולה, מאזניים וטלה.

הזוית האופטימית

זוית פעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין יופיטר כוכב השפע -והנה זוית אחת אופטימית שעשויה לשנות ולהפוך את מצב הרוח. זוית שכזו היא טובה בעיקרון ומגבירה את החיוך, אבל עלולה להביא איתה אופטימיות יתר שאינה במקומה וחוסר זהירות בנסיעות, בטיולים ובאקשן בכלל. היזהרו מנהיגה פרועה ומסיכונים בנושאי כספים. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות אריה, דלי, קשת ותאומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - המעורבות הרגשית גוברת וכדאי להימנע מסיכונים מיותרים ומהצורך להיות צודק בכל מחיר.

שור - דיאלוג ביחסים קרובים הוא הכרחי: נסו להימנע מעימותים ומכעסים מכל סוג.

תאומים - עבודה יסודית נדרשת עכשיו כדי לסגור סופית מעגלים שהפריעו ולשפר תקשורת עם העולם.

סרטן - הילוכו האחורי של מרקורי והשמש במאזניים, מביאים צורך בשינוי אוירה בבית ובנושאי בית וסביבה בכלל.

אריה - זוית הפעולה עם יופיטר עלולה להביא אופטימיות מוגזמת ואכילת יתר. היזהרו.

בתולה - מרקורי בהילוך אחורי מביא איתו צורך לחשוב לעומק בנושאי חומר וכספים ולהתארגן מחדש.

מאזניים - הילוכו האחורי של מרקורי במזל שלכם מזמין בדק בית ובכל התחומים. אל תעשו לעצמכם הנחות.

עקרב - ונוס במזל שלכם מביאה רגעים יפים ומרס מביא אסרטיביות יתר. אל תתעקשו להשליט את רצונכם.

קשת – זוית בין יופיטר שליט הקשת לשמש, עלולה להביא לבזבזנות יתר וחוסר זהירות בכביש.

גדי - מעברו של מרס לעקרב מדגיש את התחום החברתי. הגיע הזמן לשיתופי פעולה במינון גבוה יותר.

דלי - הדרייב שלכם להוכיח ולהצליח הולך ומתחזק: זמן טוב לתכנן איך לקבוע עובדות בשטח ולהביא קבלות להצלחה.

דגים - זוית פעולה מתחזקת בין נפטון שליט המזל שלכם לונוס, הופכת אתכם לרגשניים במיוחד: אל תאבדו את הראש.

חשבון הנפש

טלה:
ביום כיפור הזה חשבון הנפש האמיתי שלכם הוא בתחום החברתי. חברים טובים שנעלמו או שנפגעו מכם, שיתופי פעולה עם אחרים שעלו על שרטון, כי שמתם להם מקלות בגלגלים, פיוס עם ידידים שכועסים – זמן טוב לחשיבה, הבנה, מסקנות ובקשת סליחה ממי שנפגע מכם השנה.

שור:
נושאי קריירה ויוזמה אישית, סמכויות, הורים בוסים ואחראים - חשבון הנפש שלכם בחג הזה הוא בנושאים האלה. הורים שנפגעו מכם, דיאלוג תקוע עם סמכויות באשמתכם, אסרטיביות שלא גיליתם בזמן או שהגזמתם בה ושתלטנות יתר ביחסים. זמן לבקשת סליחה מכל מי שנפגע מכם בנושאים אלה והחלטות חדשות.

תאומים:
חשבון הנפש שלכם הוא בנושא ההתפתחות האישית שלכם. מורים, נסיעות, מדריכים, סדנאות, טיולים, שיחות מודעות ותובנות – כל מה שתורם להתפתחות האישית ולצמיחה שלכם. האם באמת עשיתם הכל למען עצמכם או דרכתם במקום? זמן לחשבון נפש בנושאי צמיחה, התפתחות, לימודים והגעה למטרות ארוכות טווח.

סרטן:
חשבון הנפש שלכם הוא בתחום המקצועי ובנושאי בריאות. אם רבתם עם חברים לעבודה, אם העבודה אינה מה שהיתה פעם עבורכם, אם לא השקעתם בזמן האחרון מספיק - אולי זה הזמן לחשבון נפש אמיתי שיכלול הסבה מקצועית, או עמידה על מה שמגיע לכם. במקביל, זהו זמן להחלטות הקשורות לבריאות ולמשטר בריאותי בכלל.

אריה:
זוגיות ומערכות יחסים, הם המקום שמצריך מכם עכשיו חשבון נפש אמיתי. זהו זמן לשפר את הדיאלוג עם בן או בת הזוג, לפתור בעיות שהתעוררו השנה כתוצאה מלחצים רבים, או לחילופין להגדיר מחדש את הצרכים שלכם מקשר זוגי, אם אתם פנויים רגשית, ולהחליט שמעכשיו אתם משקיעים בחיפוש קשר שכזה.

בתולה:
חשבון הנפש שלכם קשור גם לנושאי חומר וכספים וגם לצורך לבצע מהלכים זהירים הקשורים גם לניתוקים מקשרים שאינם טובים או בריאים לכם, והליכה זהירה בנושאים רגישים, תוך מתן עדיפות לשיחות עומק, למודעות גבוהה ולטיפול וייעוץ אם ישנו צורך. זמן לחשבון נפש אמיתי בכל מה שקשור למשאבים, כספים וקרקע יציבה.

מאזניים:
נושאי רומנטיקה ויצירתיות הם אלה שמצריכים חשבון נפש מצדכם. האם באמת פתחתם את הלב השנה והלכתם עם זה עד הסוף, או אולי פחדתם לאפשר ללב לקבוע את גבולותיו ולהעז ולרוץ קדימה? זמן לחשבון נפש אמיתי בנושאים רומנטיים, בביטוי אישי ובגישה יצירתית ושמחה לחיים.

עקרב:
נראה שחשבון הנפש שלכם יהיה השנה בנושאי נתינה וקבלה. האם אתם באמת אסרטיביים מספיק בנוגע לנושאים שחשובים לכם? ואם אוהבים אתכם - האם אתם באמת יודעים לקבל את האהבה הזו ולאפשר לה להיכנס ללבכם? זמן טוב לחשבון נפש אמיתי בשני נושאים אלה ואפילו למסקנה אחת או שתיים.

קשת:
עבודת עומק והתמסרות לתהליכים ארוכים שעוזרים למצות סיטואציות ולא הסתפקות רק בגירויים וסיפוקים מיידיים. האם באמת גיליתם השנה יכולת למצות כל תהליך עד סופו? והאם ידעתם לפתוח דלתות שנועדו עבורכם ולא רק להרגיש שאתם מסוגלים לכך? אלה הם נושאי חשבון הנפש שלכם, קשתים, ולעומק.

גדי:
נושאי בטחון זקוקים לחשבון נפש אמיתי. שיקולים מוטעים, חשיבה לא נכונה לגבי בסיס כלכלי, חומרי וכספי, נושאים הקשורים לחומר בכלל ולבטחון ביחסים – כל אלה זקוקים עכשיו לחשיבה מחודשת ולפיוס עם אנשים שפגעתם בהם שעוסקים בתחומים אלה. זמן לחשבון נפש אמיתי גם בנושאי השקעות וכספים בכלל.

דלי:
חשבון הנפש שלכם עוסק בכם, דליים. חלק מכם הגיע למטרותיו, אבל גילה שאין בהם פתרון לבעיות אחרות, האמיתיות. חלק אחר עדיין לא מגדיר נכון את המטרות האלה ולא מבין שהן רק דרכים להגיע לעצמכם. זמן לחשבון נפש אמיתי בנוגע לצרכים הרגשיים והצרכים האישיים בכלל: למה באמת אתם זקוקים עכשיו? איך ועם מי?

דגים:
חשבון הנפש שלכם הוא עם הפחדים שלכם, דגיגים. חלק מכם העז ופגש בהם השנה, בהצלחה כזו או אחרת, וחלק אחר לא העז אפילו לעשות את הצעד. כעת הזמן לחשבון נפש אמיתי שעיקרו - עם איזה פחדים אתם מתכוננים להתמודד השנה ובעיקר פחדים שהביסו אתכם בעבר? האם אתם מוכנים ללכת עד הסוף? להתבונן - ולהחליט.

ולסיום - סליחה מכם, קוראי המדור

מבקש סליחה אם פגעתי במישהו מכם בגישתי הקלילה לעתים ובהומור שלא הובן. מבקש סליחה מכל הגדיים, הסרטנים, העקרבים וכל האחרים שמשהו היה חסר בתכני המזל שלהם, שהדברים לא היו ברורים מספיק, אופטימיים מספיק, ארוכים מספיק. סליחה ושוב סליחה: מבטיח להשתדל יותר בהמשך.

ומבקש סליחה מכל מי שהשאלות שלו לא נענו במשך זמן ארוך ארוך: הצטברו אצלי הרבה שאלות ואענה על כולן אם רק תהיה לכם סבלנות. אין מה לעשות: המדור קצר והתשובות ארוכות...
ועד שיסתיים חשבון הנפש של כל אחד ואחת מאיתנו ביחד ולחוד, ונדע לקראת צאתו של יום הכיפורים הזה מי לשבט ומי לחסד -
גמר חתימה טובה לכו-לם!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully