וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזבאללה: "ישראל עומדת בפני קריסה"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

5.10.2008 / 9:13

בכיר בארגון דחה את האיומים שהושמעו לאחרונה על ידי אלוף פיקוד צפון. "ישראל היא מדינה מקרטון ואין ביכולתה לתקוף את לבנון"

חיזבאללה דוחה את האיומים שהשמיע בסוף השבוע אלוף פיקוד צפון גדי אייזנקוט, לפיהם ישראל תגיב באופן אי-פרופורציוני על כל תקיפה משטח לבנון. גורם בכיר בחיזבאללה מסר (ראשון) לעיתון "אל-איתיחאד", היוצא לאור באיחוד האמירויות, כי חיזבאללה נמצא במוכנות מלאה וכי האיומים הישראלים אינם מפחידים אותו.

הגורם הבכיר הגדיר את ישראל "מדינה מקרטון" והוסיף שהיא "תקרוס על ידי פעילי חיזבאללה שניצחו בשנת 2000 ובשנת 2006 את המדינה הזו, שגזלה את אדמת פלסטין". לדבריו, ישראל, המתייסרת בבעיותיה הפנימיות, אינה מסוגלת לפתוח במלחמה חדשה נגד לבנון". הוא כינה את דברי אייזנקוט "מלחמת הסברה".

הבכיר הזכיר גם את דבריו של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה לרגל "יום ירושלים", לפיהם האיומים הישראלים לשלוח אוגדות ללבנון הם "אשליות" וכי חיזבאללה "יחסל כל חייל שידרוך על אדמת לבנון".

בראיון שהעניק בסוף השבוע לעיתון "ידיעות אחרונות" איים האלוף אייזנקוט להחריב כפרים בדרום לבנון שמהם ישוגרו טילים לעבר ישראל. "חיזבאללה מבין היטב שהירי שלו מתוך כפרים יביא לחורבנם. לפני שנסראללה ייתן הוראה לירות לעבר ישראל, הוא יצטרך לחשוב 30 פעם אם הוא רוצה להחריב את בסיס התמיכה שלו בכפרים. האפשרות של פגיעה באוכלוסיה היא המרסן העיקרי של נסראללה והסיבה לשקט בשנתיים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully