וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

או ג'יי סימפסון נמצא אשם בשוד וחטיפה

4.10.2008 / 9:07

שחקן הפוטבול לשעבר או ג’יי סימפסון נמצא אשם בכל 12 הסעיפים שבהם הואשם. בעקבות ההרשעה סימפסון עשוי להישלח למאסר עולם

או ג'יי סימפסון נמצא היום (שבת) אשם בחטיפה ושוד בבית משפט בלאס וגאס. שחקן הפוטבול לשעבר, ומי שלדעת רבים הצליח לחמוק מעונש לאחר שהואשם וזוכה במשפט הרצח המפורסם של אשתו לשעבר ב-1990, משפט שזכה לכותרות בארה"ב כ"משפט המאה". בעקבות ההרשעה סימפסון עשוי להישלח למאסר עולם. גזר הדין של סימפסון יינתן ב-5 בחודש דצמבר.

סימפסון נמצא אשם בכל 12 הסעיפים שבהם הואשם, שמלבד שוד מזוין כללו גם חטיפה מדרגה ראשונה תוך איום בנשק ותקיפה בנשק חם. לדברי התביעה, סימפסון התכוון יחד עם עמיתיו לפשע להחזיק בקורבנות התקיפה, ולכן הם הואשמו גם בחטיפה. במשפט נמצא אשם גם שותפו קלרנס סטיוארט. סימפסון נכח בהקראת פסק דינו בבית המשפט, אך פניו לא הביעו הפתעה כשהשופטת הקריאה את פסק הדין.

על פי כתב האישום, סימפסון ועוד חמישה מחבריו הגיעו לבית המלון "פאלאס סטיישן" ושם פגשו בשני מוכרי האספנות התקיפו אותם ושדדו אותם. מדובר בשני מוכרים, שבמשך שנים מוכרים פריטי אספנות שונים הקשורים בסימפסון ובכוכבי ספורט אחרים.

על פי העדויות הפריטים שהיו ברשות מוכרי האספנות בזמן המפגש עם סימפסון וחבריו שווים לפחות 80 אלף דולר. סימפסון טען כי לא היה זה שוד, והוא בסך הכל ניסה להשיג בחזרה רכוש פרטי שלו שנגנב, אולם לא העיד כחלק מהגנתו בבית המשפט. שלושה מתוך חמשת חבריו שהיו מעורבים בתקרית הסכימו, במסגרת עיסקת טיעון, להודות בחלק מהאישומים ולהעיד נגדו.

או ג'יי סימפסון התפרסם בתחילה בזכות קריירת המשחק בענף הפוטבול האמריקאי, אחר כך הגיע גם לקולנוע, אולם את עיקר פרסומו הוא חייב למשפט הרצח המפורסם בו הואשם כי תקף בסכין ורצח את אשתו ואת חברה רון גולדמן. סימפסון זוכה מאשמת רצח אישתו ב-1994 במשפט הפלילי, אך בתביעת הנזיקין האזרחית הוא הפסיד וחוייב לשלם למשפחות 33.5 מיליון דולר, סכום שאת רובו טרם שילם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully