וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב אלפרון נעצר בחשד להחזקת סכין

נתיב נחמני

3.10.2008 / 17:51

המשטרה עצרה את אלפרון לאחר שברשותו נמצאו סכין, אלה וגז מדמיע. בית המשפט אישר את השארתו במעצר עד למוצאי שבת

יעקב אלפרון נעצר היום (שישי) בטבריה, בחשד להחזקת סכין. לאחר חיפוש שנערך ברכבו הוא נעצר והובא בפני שופט בבית משפט השלום בנצרת. לאחר הדיון הורה השופט על שחרורו, אך לאחר מכן נענה לבקשת המשטרה לעכב את ביצוע ההחלטה לצורך ערעור המשטרה לבית המשפט המחוזי.

אלפרון נעצר במהלך פעילות של בלשי תחנת טבריה. בשעות הצהרים הבחינו בו הבלשים כשהוא יוצא מבית קפה במרכז המסחרי בעיר, ואיתו מספר אנשים נוספים. הבלשים ניגשו אל אלפרון ושאלו אותו למעשיו, ושאלו האם הוא נמצא עם רכב במקום. לדברי סגן ניצב אפי פרטוק, מפקד תחנת טבריה, אלפרון ענה כי אין לו רכב. לאחר שהבלשים שאלו לפשר צרור המפתחות שהחזיק בידו, הוביל אותם לעבר רכבו. בחיפוש שנערך ברכב נתפסו סכין מטבח, אלה וגז מדמיע.

בתחקור ראשוני שנערך לו ענה אלפרון כי הסכין משמשת אותו לקילוף תפוחים, האלה למשחק בייסבול והגז המדמיע שייך בכלל לבתו. "עם זאת, בשל אירועים קודמים בעברו החלטנו לקחת אותו לבית המשפט", אמר פרטוק לוואלה! חדשות.

בסיום הדיון שנערך הורה השופט על שחרורו, אך כאמור עיכב את ביצוע החלטתו עד מחר בערב לבקשת המשטרה. "המטרה שלנו היא להגיש נגדו כתב אישום אך נשקול את צעדינו במלואם לאחר שנקבל את החלטת שופט המחוזי", הוסיף פרטוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully