וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת-בני יהודה: משחק בצל המגן

הזהובים, שמעודדים מאוד מהשארותו של היו"ר חזי מגן, יצאו לאורווה. לוזון: "הגיע הזמן שנביא את הנקודות". שינויים במערך אצל המלאבסים

שינויים בהפועל פתח תקווה לקראת המשחק הקרוב מול בני יהודה: הבלם גל כהן תורגל הבוקר כקשר אחורי במקום קוני דג'אקאריג'ה המורחק. איציק כהן תורגל כבלם במקומו. יחד עם כהן בקישור תורגלו אייל שן, יוסי רוזן וג'וניור ויזה. בהתקפה שמעון אבוחצירה ופטי נימבה ימשיכו, עמנואל אוסיי בניאני יחכה להזדמנות מהספסל. הבלם סטיבן אופיי כשיר וישחק לצד איציק כהן במרכז ההגנה.

לאחר אימון שארך חצי שעה בסך הכל כינס הצוות המקצועי, אלי מחפוד וזאב זלצר, את השחקנים. זלצר אמר: "יש אווירה טובה וזה חשוב, אבל בואו נהיה מוכנים. יש לנו משחק קשה. בני יהודה, למרות איפה שהם נמצאים, קבוצה יותר טובה ממה שהיא נראית". בהמשך הקרינו מחפוד וזלצר את קלטת המשחק האחרון של בני יהודה מול קריית שמונה (0:1 לקרית שמונה), הסבירו לשחקנים מהן נקודות התורפה (הגנה) והחוזק (התקפה) של הקבוצה.

לקינוח, הצוות המקצועי הגיש לשחקנים חומוס ופסטרמה כשעד כה אכלו השחקנים גבינות וירקות לפני המשחק. הבעלים רונן אלעד הגיע לאימון ועזב לאחר רבע שעה. המנכ"ל אפי צפריר הגיע גם הוא בכדי לחזק את השחקנים.

הרכב משוער הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך; אורי אוזן, איציק כהן, סטיבן אופיי, אבי ריקן; גל כהן, אייל שן, יוסי רוזן, ג'וניור ויזה; פטי נימבה, שמעון אבוחצירה.

אברבנל ואדרי בהרכב

בני יהודה מגיעה למשחק אחרי שני הפסדים רצופים (של 1:0 למכבי חיפה וקרית שמונה). חרף המצב הקשה של הקבוצה בטבלה, בשכונה מעודדים מאוד מהודעת ההישארות של היו"ר חזי מגן, שהודיע באסיפה אחרי האימון המסכם כי הוא יישאר בקבוצה עד תום העונה.

"הגיע הזמן שנביא נקודות", אמר מאמן הקבוצה בני יהודה גיא לוזון. "דיבורים לא יביאו אותנו לשום מקום, נצטרך לעבוד קשה מאוד על המגרש, הפועל פתח תקוה קבוצה מצויינת, ונצטרך לדבר רק על המגרש ולא מחוצה לו. אנחנו עובדים עם החלוצים כל שבוע על ניצול מצבים וקומבינציות בהתקפה, אני מאוד מאמין בשחקנים של החלק הקדמי שלנו, יש לנו שחקנים מצויינים ומהם אני לא דואג".

לוזון תירגל את אותו הרכב שפתח בהפסד לקריית שמונה במחזור הקודם. אלי אברבנל וכפיר אדרי ישחקו כמגינים, בעוד דין מורי יתופקד שוב לצידו של מילאן מרטינוביץ' במרכז ההגנה. אסי בלדוט, תומר חמד ותמיר כחלון ירכיבו את חוליית הקישור הקדמי, כשלפניהם ישחק משה ביטון.

אסי בלדוט אמר לוואלה! ספורט בתום האימון: "אני נמצא הרבה שנים בכדורגל, ובמיוחד אחרי המשחק האחרון עם כל ההחמצות, אנחנו יודעים שמחמאות לא מביאות נקודות, ולמרות שהגענו לאינספור מצבים לא הצלחנו להבקיע. אנחנו צריכים לשכוח את המשחק האחרון ולהתסכל רק קדימה. בכל משחק ששיחקנו בו עד עכשיו יכולנו לנצח, ולא עשינו את זה. בליגה תמיד אפשר לתקן ויש עוד המון משחקים עד סוף העונה. יש פה קבוצה מוכשרת ואני מאמין שנעשה משהו יפה העונה, ושנתחיל בזה כבר בשבת הקרובה".

הרכב משוער בני יהודה : דלה איינוגבה, אלי אברבנל, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, הרוויה קובצ'ביץ', לירוי צעירי, תמיר כחלון, אסי בלדוט, תומר חמד, משה ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully