וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזבאללה: "שחרור שבעא בכוח - בקרוב"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

3.10.2008 / 10:40

לפני מספר חודשים אמרו ראשי הארגון כי ישקלו קיום מו"מ על עתיד האזור, אך אמש אמר המפקד בדרום לבנון: "האויב הציוני מבין רק כוח"

חיזבאללה חוזר לאיים לשחרר בכוח את חוות שבעא. מפקד הארגון בדרום לבנון, השייח' נביל קאוק, אמר אמש (חמישי) כי "שחרור חוות שבעא, גבעות כפר שובא והחלק הלבנוני של כפר רג'ר יתבצע בקרוב, משום שהאויב הציוני מבין רק את שפת הכוח". לדבריו, אסטרטגיית ההתנגדות היא מקור הכוח המרכזי של לבנון בהשבת האדמות משום ש"דרך הדיפלומטיה הגיעה למבוי סתום".

"ההימור על שחרור האדמות בדרך דיפלומטית הוא הימור עקר", אמר בנאום שנשא בכפר עבאסייה לרגל עיד אל-פיטר הנחגג בתום חודש הרמדאן. "הדרך היחידה להשבת האדמות היא דרך ההתנגדות ואין דרך אחרת". השייח' קאוק הבטיח שבקרוב יונפו "דגלי הניצחון" מעל חוות שבעא, גבעות כפר שובא, רג'ר וואדי עבאסיה.

בחודש יוני דיווח העיתון "אל-חיאת" היוצא לאור בלונדון כי במהלך ביקורו של נשיא צרפת ניקולא סרקוזי בלבנון, הוא נפגש עם יושב ראש סיעת חיזבאללה בפרלמנט הלבנוני, מוחמד רעד, ודן עימו בסוגיית חוות שבעא. לפי הדיווח, נציג חיזבאללה אמר לסרקוזי כי ארגונו מוכן לדון בהשבת החוות "בדרכים דיפלומטיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully