וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא פקיסטן "התחיל" עם שרה פיילין

טלי גולדשטין

2.10.2008 / 23:00

המועמדת הרפובליקנית לתפקיד סגנית הנשיא נפגשה עם אסיף עלי זרדרי בעצרת האו"ם. הנשיא הטרי הודה כי היה רוצה לחבקה

לאחר שתמכה בארגון חמאס ובעמדת המועמד הדמקורטי לנשיאות ארצות הברית ברק אובמה בנושא פקיסטן בראיון ידוע לשמצה ברשת CBS, שרה פיילין, המועמדת לתפקיד סגנית נשיא במפלגה הרפובליקנית, מצאה עצמה מעורבת בתקרית דיפלומטית נוספת, במפגשה עם נשיא פקיסטן אסיף עלי זרדרי בשבוע שעבר בעצרת האו"ם.

ה"גרדיאן" הבריטי דיווח היום (חמישי) כי הדרך ה"ידידותית מאד" בה ברך זרדרי את פיילין בעת פגישתם במטה האו"ם בניו יורק עוררה את זעמם של מוסלמים קיצוניים פקיסטנים.

זרדרי, אלמנה של בנזיר בוטו ונשיאה הטרי של פקיסטן, אמר למושלת אלסקה שהיא "יפה יותר במציאות מאשר בצילומים" ושהוא יכול להבין מדוע "אמריקה משתגעת עליה". עם זאת, זעמם של אנשי הדת התלקח במיוחד לאחר שזרדרי אמר כי הוא מוכן לחבק את פיילין, אם עוזריו באמת יתעקשו על כך.

התקרית היוותה סוג של ראיה לטענה שפגישותיה של המושלת עם שועי עולם בעצרת האו"ם הזכירו דיפלומטיה של "ספיד דייטינג". זרדרי ספג ביקורת חריפה יותר על התנהלותו. הערותיו עוררו את גינוי המנהיגים המוסלמים הקיצוניים והפמיניסטיות הפקיסטניות גם יחד.

לדברי אחד מאנשי הדת, הנשיא בייש את מדינתו עם "מחוותיו הלא ראויות, הערותיו המלוכלכות והשבחים שחלק לאישה לא מוסלמית הלובשת חצאית קצרה". טהירה עבדולה, חברה בארגון פקיסטני פמיניסטי, אמרה כי הנשיא אינו מתנהג כ"אלמן מתאבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully