וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחת היהודי יציל את ברק אובמה?

אייל דץ

2.10.2008 / 20:03

הקומיקאית שרה סילברמן דורשת מהצעירים היהודים לנסוע לפלורידה ולשכנע את הסבים והסבתות שלהם להצביע עבור ברק אובמה

הקומיקאית היהודיה שרה סילברמן מצאה את הנוסחה לניצחונו של המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארה"ב ברק אובמה. סילברמן קוראת ליהודים צעירים מכל רחבי ארצות הברית לצאת לפלורידה, מדינה הידועה באוכלוסייה הקשישים שלה, ולשכנע את בני משפחתם המבוגרים להצביע לאובמה.

"האם אי פעם חשבתם שביקור אצל סבא וסבתא שלכם יכול להציל את העולם?" שואלת סילברמן בסרטון וידאו שהופץ באינטרנט. "אם אובמה לא יבחר זה יהיה באשמת היהודים" טוענת סילברמן ודורשת מהיהודים "להזיז את התחת היהודי שלכם לפלורידה ולשכנע את הסבא והסבתא שלכם להצביע לאובמה". לדבריה של סילברמן, "אסור לשכוח מה קרה לפני שתי מערכות בחירות, כאשר אל גור נדפק בגלל ההצבעה בפלורידה".

לקמפיין של סילברמן יש אפילו שם יידישאי מנצח - "השלאפ הגדול", ולמרות שהוא הומוריסטי וקליל, מסתתרת מאחוריו כוונה רצינית ביותר. על פי הערכות, לא יוכל המועמד הרפובליקני ג'ון מקיין לזכות בבחירות לנשיאות אם הוא לא ינצח בפלורידה- מדינה עתירת אלקטורים.

"הסבים והסבתות שלכם לא אוהבים את אובאמה כי השם שלו מזכיר לכם שם מוסלמי והוא לא. זה אמנם שם דפוק, אבל אובמה הוא האיש הטוב ביותר שהיה מועמד אי פעם לנשיאות שלנו". אומרת סילברמן ומסכמת, "אתם לא צריכים להשתמש בפקס, פשוט תאיימו על הסבים והסבתות שלכם - אם אתם לא מצביעים לאובמה לא תזכו לביקור השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully