וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנבארו: "הרצון הוא לחזור לנאפולי"

הבלם האיטלקי של ריאל מדריד חושב על סיום הקריירה ושואף לעשות זאת בעיר הולדתו. אגר ומרטסאקר כבר על הכוונת של ריאל כמחליפים

החוזה מסתיים בקיץ הבא, הרגליים כבר לא מה שהיו פעם והרצון לחזור הביתה ולייצג את המקום בו גדל חזק מתמיד. פאביו קנבארו, מי שהניף את גביע העולם של נבחרת איטליה ב-2006 ומאז הספיק לפרוש מהנבחרת, רוצה לחזור ולסיים את הקריירה בקבוצת נעוריו, נאפולי, שם מחכה לו אחיו הצעיר, פאולו.

הבלם בן ה-35, שהיה שותף בכיר לשתי האליפויות הרצופות של ריאל מדריד, למרות יכולת אישית שסבלה לא אחת מעליות וירידות, מעוניין לסיים את החוזה בן שלוש השנים בספרד ולחזור לקבוצת עיר הולדתו, בה שיחק בין השנים 1992-1995. "תמיד היה לי את הרצון לחזור לנאפולי - הקבוצה לה שייך ליבי", אמר קנבארו, "החוזה שלי במדריד מסתיים ביוני הקרוב ועדיין לא ישבתי עם הנהלת המועדון לגבי העתיד".

הבלאנקוס לא יחכו לרגע בו קנבארו יעזוב, וכבר עכשיו מנסים להתארגן על מחליף עתידי. הבלם הארגנטינאי אסקיאל גאראי כבר נרכש בפגרה והושאל לסנטאנדר, אבל בריאל רוצים להעשיר את האופציות עוד יותר. שניים מהמועמדים המועדפים על ראשי האלופה הם דניאל אגר, הבלם הדני בן ה-23 של ליברפול, ופר מרטסאקר, הגרמני הבינלאומי שמשחק בורדר ברמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully