וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר הכלכלי מגיע גם למגזין פלייבוי

2.10.2008 / 14:05

בעקבות הקריסה הגדולה בוול סטריט, מחפשים צלמי המגזין אחר שפנפנות מבנקים וחברות השקעות ש"איבדו את התחתונים"

המשבר הכלכלי מגיע גם למגזין פלייבוי, במגזין עדיין לא מורגשת ירידה ברווחים, והפיטורים לא נמצאים באוויר, אך נראה שהפרוייקט הבא של המגזין הוא לגייס שפנפנות מהמגזר העסקי בוול סטריט, ומבנקים שפשטו את הרגל.

המונח "לאבד את התחתונים" יקבל משמעות חדשה בגיליון שיתפרסם בחודש פברואר תחת הכותרת "נשות וול סטריט". "כשהחדשות הרעות ממשיכות לזרום, זו הזדמנות לגרום לאנשים לחייך על ידי הסתכלות בצורה אחרת על כל הנושא", אמר גארי קול עורך התמונות של מגזין פלייבוי.

זו אינה הפעם הראשונה שפלייבוי עורך גיליונות בנושא מסויים ובנושאים כלכליים. כשחברת "אנרון" האמריקאית קרסה, פרסם המגזין גיליון מיוחד ובו הופיעו נשות חברת אנרון.

פלייבוי עורך בימים אלו חיפושים אחר עובדות לשעבר מהעולם הפיננסי בוול סטריט והעורכים מעוניינים בעיקר בעובדות במשרה בכירה. קול ציין כי "זה יהיה יותר מעניין לצלם ולהציג מישהי מחברה בתפקיד בכיר כמו אנליסטית פיננסית".

בנושא התגמול הכספי שיקבלו הדוגמניות החדשות, אמר קול כי לרוב סוגית התשלום לא מעניינת אותן יותר מדי, "אתה יכול להציע להן 500 דולר, אלף דולר, או 2,000 דולר זה לא באמת משנה. הסיבה שהן מצטלמות למגזין זה הרצון בחשיפה ובחוויה של הפרסום בפלייבוי, זה לא באמת בשביל הכסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully